- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
27.03.2021 zrobiłem aktualizacje do wersji z lutego 2021. Na poprzedniej wersji z listopada 2020 nie miałem żadnych problemów.
W ciagu ostatnich 10 dni po aktualizacji telewizor przełączył się dwuktrotnie na serwis ipla.
Pierwszy raz zdarzyło się to podczas oglądania telewizji z dekodera cyfrowego Orange podłączonego przez HDMI.
Dziś drugi raz miała miejsce taka sytuacja tym razem podczas oglądania filmu z Netflix-a.
Wyglądało to tak, że po ok. 75 min oglądania filmu na Neflix nagle pojawiła się na ekranie aplikacja ipla.
Czy może ktoś ma jakąs sugestie jaka może być przyczyna takiego zachowania się telewizora.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania.
Zaakceptowane rozwiązania
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Uscislijmy co mamy na mysli:
1. "Miekki reset" - przez przycisk power na pilocie (wciskam 5s)
2. "Twardy reset" - wyjęcie kabla zasilania. Tu napisano, że wyłączenie przez kabel daje ten sam efekt co "miękki reset":
https://www.sony.pl/electronics/support/articles/00114591
Miewam zaniki zasilania więc rozumiem, że "twardy reset" zrobi mi się przypadkiem a pewnie już się zrobił bo zmieniałem listę zasilającą.
3. Przywrócenie ustawień fabrycznych - rozumiem, że jest to ta procedura:
https://www.sony.pl/electronics/support/articles/00122829
Ta procedura każe konfigurować od nowa TV bo wymazuje wszystko (konta google, hasło wifi itd). Może sony jednak wie o co chodzi i zaleci cos bardziej subtelnego.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Próbowałeś resetować do fabryki? Dziwny problem, jeszcze o tym nie słyszałem. Korzystasz z tej IPLI? Jeśli nie to doraźnie można ją odinstalować. Jeżeli nie pomoże to chyba zostaję czekać na aktualizację.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
2 miesiące temu oglądnałem jakiś film na ipla. Dlugo sie zastanawiałem czy robić aktualizacje do tej wersji z lutegok. Może ktoś z sony się odezwie. W sumie to irytujący jest ten model - na poczatku mi sie restartował teraz uruchamia się ipla.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W moim kd85xg8596 miałem ten problem przed tą aktualizacją z lutego. Po aktualizacji problem zniknął.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
A czy uruchamianie ipla było zupełnie przypadkowe? Czy jakieś inne aplikacje też same sie uruchamiały?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Bardzo przypadkowe i bardzo rzadkie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
49XG8096, ostatnia aktualizacja niewiele wniosła, nie ważne co robisz, czasem TV ma ochotę na IPLE i już
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wlasnie rozmawialem na innym watku o 49xg8096, ktory tez wlacza samoistnie iple i twierdzil, ze deinstalacja ipli nic nie dała:
https://community.sony.pl/t5/rozmowy-ogolne/wh-1000xm3-49xg8096/m-p/3789975/highlight/false#M6416
Wiec problem jest dosc powszechny.
Ciekawe co na to sony.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam,
Zapytam w tym temacie support. Za czym przyjdzie odpowiedź zasadniczo po każdej aktualizacji wskazany jest miękki lub twardy reset. Często ten krok pozwala usunąć problemy związane z nagłymi błędami aplikacji które przed aktualizacją nie miały miejsca.
Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Uscislijmy co mamy na mysli:
1. "Miekki reset" - przez przycisk power na pilocie (wciskam 5s)
2. "Twardy reset" - wyjęcie kabla zasilania. Tu napisano, że wyłączenie przez kabel daje ten sam efekt co "miękki reset":
https://www.sony.pl/electronics/support/articles/00114591
Miewam zaniki zasilania więc rozumiem, że "twardy reset" zrobi mi się przypadkiem a pewnie już się zrobił bo zmieniałem listę zasilającą.
3. Przywrócenie ustawień fabrycznych - rozumiem, że jest to ta procedura:
https://www.sony.pl/electronics/support/articles/00122829
Ta procedura każe konfigurować od nowa TV bo wymazuje wszystko (konta google, hasło wifi itd). Może sony jednak wie o co chodzi i zaleci cos bardziej subtelnego.
- « Poprzedni
-
- 1
- 2
- Następny »