anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KD-55XH9096 - przełacza się samoistnie na aplikację ipla?

ROZWIĄZANE
profile.country.PL.title
bogdgob
Użytkownik

KD-55XH9096 - przełacza się samoistnie na aplikację ipla?

27.03.2021 zrobiłem aktualizacje do wersji z lutego 2021. Na poprzedniej wersji z listopada 2020 nie miałem żadnych problemów.

 

W ciagu ostatnich 10 dni po aktualizacji telewizor przełączył się dwuktrotnie na serwis ipla.

 

Pierwszy raz zdarzyło się to podczas oglądania telewizji z dekodera cyfrowego Orange podłączonego przez HDMI.

 

Dziś drugi raz miała miejsce taka sytuacja tym razem podczas oglądania filmu z Netflix-a.

Wyglądało to tak, że po ok. 75 min oglądania filmu na Neflix nagle pojawiła się na ekranie aplikacja ipla.

 

Czy może ktoś ma jakąs sugestie jaka może być przyczyna takiego zachowania się telewizora.

 

19 ODPOW. 19
profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

O przywróceniu ustawień fabrycznych nie pisałem 🙂. Tylko miękki lub twardy reset.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
bogdgob
Użytkownik

W odpowiedzi do ktorej sie odnosiłem było odwołanie do wpisu @Lumbagoo w ktorym było:

"Próbowałeś resetować do fabryki?".

 

Pewnie nie rozumiem tych słów i mylnie uznałem ze znacza przywrocenie ustawień fabrycznych.

Dlatego chciałęm uscislic.

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Odpowiedź supportu nie wiele wnosi:


Polecam upewnić się czy telewizor jest zaktualizowany do najnowszej wersji oprogramowania: https://bit.ly/2PI6Fmf a następnie zresetować system tv ( nie usuwa to żadnych danych

Dlatego proponuję aby każdy z Was który ma z tym problem zgłosił to bezpośrednio do pomocy technicznej.

Każde zgłoszenie sprawi, że temat dostanie wyższy priorytet.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
bogdgob
Użytkownik

Dziekuje.

 

Czy to zglasza sie przez ta strone jak zwykla naprawę sprzetowa?

https://services.sony.pl/support/pl/book-track-repair

profile.country.PL.title
bogdgob
Użytkownik

Proba zgloszenia powyzsza droga zakonczyła sie:

Unmarshalling Error: unexpected element (uri:"http://kuzu.sony.eu/schemas/common", local:"CompanyName"). Expected elements are <{http://kuzu.sony.eu/schemas/common}EmailAddress>,<{http://kuzu.sony.eu/schemas/common}CustomerType>,...>

profile.country.PL.title
bogdgob
Użytkownik

Wysłałem zapytanie ze strony zapytan.

profile.country.PL.title
bogdgob
Użytkownik

Otworzylem case'a w support sony na ten problem i o to odpowiedz:

1. Naciśnij i przytrzymaj przycisk zasilania na pilocie przez około 5 sekund, aż zostanie wyświetlony komunikat „Wyłączenie zasilania”.

2. Telewizor wyłączy się i po około jednej minucie automatycznie włączy się ponownie.


Jeżeli telewizor wciąż nie działa poprawnie należy przywrócić go do ustawień fabrycznych:
HOME - USTAWIENIA - PAMIĘĆ I RESETOWANIE - PRZYWRACANIE DANYCH FABRYCZNYCH - OK - OK

---------------

Wlasnie zrealizowałem p. 1 i 2

profile.country.PL.title
kurtion
Użytkownik

Ja rozumiem, że czasem przywrócenie ustawień fabrycznych pomaga, ale nie w każdej sytuacji. Support i serwis SONY niestety chyba tego nie rozumie, albo nie chce zrozumieć.

profile.country.PL.title
bogdgob
Użytkownik

Dla mnie to dzialanie jakby po omacku. Ale dostosowuje sie. Zrobilem "miekki reset". Czekam az ipla sie pojawi wtedy zrobie reset ustawien.

profile.country.PL.title
bogdgob
Użytkownik

Problem przestał sie pojawiac odkad zrobilem miekki reset.