anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KD-55XH9096 - restartuje sie podczas oglądania Netflix

profile.country.PL.title
bogdgob
Użytkownik

KD-55XH9096 - restartuje sie podczas oglądania Netflix

Witam,

Telewizor KD-55XH9096 z aktualnym oprogramowaniem  v6.1772. Telewizor pracuje poprawnie z dekoderem Orange.

Objawy: Restart podczas oglądania Netflix: film zamiera na kilka sekund a następnie Android startuje od nowa.
Częstotliwość: Na początku raz na tydzien lub raz na 2 tygodnie. Ostanio dzień po dniu. 

Problem obserwuje może ze 2 miesiące. Netflix używam ok. 1.5 roku i nie widziałem tego wcześniej.

Czy może ktos obserwuje takie zjawisko?



21 ODPOW. 21
profile.country.PL.title
bogdgob
Użytkownik

Zglosiłem do SONy - jak bedzie przełom to napisze czy wskazówki pomogły.

profile.country.PL.title
bogdgob
Użytkownik

Zglosilem do Netflixa. Dostalem dwie rady:

1. Aktualizacja Netflix App. Zaktualizowałem do wersji z 9.09.2022
2. Standardowa procedura - poczekam na wyniki aktualizacji apki by nie mieszac 2 rzeczy na raz.
"Restart your device Unplug your device from power. Press the power button on the device once and wait 1 minute, or leave it unplugged for 3 minutes instead. Plug your device back in. Turn your device on and try Netflix again."

profile.country.PL.title
Lejla_
Poszukiwacz

KE-55XH9096 to samo, aczkolwiek częstotliwość mniejsza. Z początku była wymieniana płyta główna na nową, ale problem nadal występuje.

profile.country.PL.title
bogdgob
Użytkownik

Juz miałem kiedys restarty ale w roznych sytuacjach. Aktualizacja software'u pomogła na 1.5 roku.

profile.country.PL.title
bogdgob
Użytkownik

24.09.2022

- ponowny restart podczas oglądania Netflix.

- zresetowałem telewizor do ustawień fabrycznych - po ponownym skonfigurowaniu telewizora oprogramowanie Bravia jest nadal v6.1772 a Netflix w wersji starszej tj. 8.3.2 build 4580 zamiast ostanio uzywanej 9.0.1 build 11162)

profile.country.PL.title
Lejla_
Poszukiwacz

W dniu wczorajszym 1 przypadek zawieszenia i restartu przy używaniu aplikacji YouTube, a to nowość. 😂

 

Jakoś w tym tygodniu będę się kontaktował ze sklepem gdzie ten TV był zakupiony, bo to jest śmiechu warte żeby TV, który za chwilę ma dopiero rok użytku i nową płytę główną robił takie niespodzianki a z czasem może być gorzej. Dlatego nie mam zamiaru obudzić się z ręką w nocniku jak po gwarancji „akurat zacznie nawalać totalnie”. Skoro ani serwis Sony, ani MIK w Radomiu nie potrafią rozwiązać problemu to pozostaje zwrot towaru/wymiana na nowy, lepszy model z dopłatą.

profile.country.PL.title
bogdgob
Użytkownik

Dostalem zalecenie SONY: Wyłącz 'Interaktywną telewizję Samba'(Ustawienia->Aplikacje->Zobacz wszystkie aplikacje->Pokaż aplikacje systemowe->Menedżer usług Samby->Wyczyść dane z pamięci podręcznej->Wymuś zatrzymanie aplikacji ->Wyłącz

profile.country.PL.title
Lejla_
Poszukiwacz

No to się nie popisali, bo ja od początku zakupu TV nigdy nie wyrażałem zgody na jakiekolwiek dodatkowe aplikacje, czy przetwarzanie danych i lokalizacje. Wszystko mam odrzucone, nawet konto Google nie jest połączone. Jedyne co było robione to aktualizacja software i tyle. Żadne samby i inne bajery nie mają prawa wstępu u mnie. 😂

profile.country.PL.title
bogdgob
Użytkownik

5.10.2022 - kolejny restart podczas oglądania Netflix (Samba nadal wyłączona).

Zauważyłem, że w międzyczasie apka Netflix sama się zaktualizowała do wersji 9.0.1 build 11162.

 

Poinformowałem Sony o restarcie.