anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KD-55XH9096 - restartuje sie podczas oglądania Netflix

profile.country.PL.title
bogdgob
Użytkownik

KD-55XH9096 - restartuje sie podczas oglądania Netflix

Witam,

Telewizor KD-55XH9096 z aktualnym oprogramowaniem  v6.1772. Telewizor pracuje poprawnie z dekoderem Orange.

Objawy: Restart podczas oglądania Netflix: film zamiera na kilka sekund a następnie Android startuje od nowa.
Częstotliwość: Na początku raz na tydzien lub raz na 2 tygodnie. Ostanio dzień po dniu. 

Problem obserwuje może ze 2 miesiące. Netflix używam ok. 1.5 roku i nie widziałem tego wcześniej.

Czy może ktos obserwuje takie zjawisko?



21 ODPOW. 21
profile.country.PL.title
kdarowski
Poszukiwacz

Hej. Mam identycznie z KD-65XH9096. Telewizor resetuje się na netflix, hbomax i amazon video. Czasem działa tydzień a czasem resetuje się 2x na odcinek. Zgłosiłem tv na gwarancje, zadzwonili z propozycją przyjechania następnego dnia (niestety nie mogłem być w domu o 10 rano) następnie od 3 tygodni cisza z ich strony. Jak mnie irytuje ich zachowanie. Zero pomocy.

profile.country.PL.title
bogdgob
Użytkownik

Poprosiłem SONY by zaczeli to diagnozowac a nie proponowac mi w ciemno jakies zmiany ustawien (proponowali mi też przyjazd ale nie bardzo rozumiem po co chcieli przyjechac).

profile.country.PL.title
kdarowski
Poszukiwacz

Też tego nie rozumiem. Philips ma fajna opcje serwisową, podłączasz pendrive, wstukujesz coś na pilocie i zapisują się na niego dane serwisowe. Jak jest coś nie tak ze sprzętem są to w stanie ustalić. A tutaj nic. Miałem problem z poprzednim tv sony, źle wyświetlał obraz hdr. Przez rok sobie z tym nie poradzili aż sprzedałem TV. Niepotrzebnie znowu brałem SONY 😕

profile.country.PL.title
yARO_81
Poszukiwacz

Zdarzyło mi się pary razy (może ze 3) w ciągu miesiąca. Raz czy dwa chyba na HBO i z raz na Netflixie. Narazie obserwuje ale kurde w  grudniu czy styczniu mi się gwarancja kończy 😕

profile.country.PL.title
bogdgob
Użytkownik

Ja nie mam gwarancji juz.

SONY zmienia w kółko oprogramowanie (aktualizacje, które coś "poprawiają"). Więc trudno uznać, że po gwarancji nie odpowiadają. Wg mnie odpowiadają tak samo jak podczas gwarancji skoro aktualizują oprogramowanie w sensie poprawiania błędów (czyli dostarczyli wadliwewczesniej). Inna sprawa to dodatkowe rozszerzenia.

Tak czy inaczej jakość tego telewizora jest taka sobie. Od początku miałem jakieś problemy (wiele raportowałem też na tym forum). Stara Bravia przeżyła ponad 10 lat w najlepszym zdrowiu i nadal służy...


profile.country.PL.title
Lejla_
Poszukiwacz

W tym miesiącu w różnych sytuacjach. Jedno przy używaniu netflix, drugie przy YouTube a trzecie po raz pierwszy przy graniu na ps5.

 

Aktualizacji jak nie było tak nie ma by stwierdzić, czy to wada TV czy firmware.

profile.country.PL.title
bogdgob
Użytkownik

Zgłosiłbym do SONY  - przeciwnym wypadku SONY podejrzewa problem w konkretnym egzemplarzu (skoro ja zgłosiłem a inni nic nie zgłaszają).
Im więcej takich samych zgłoszeń tym lepiej bo problemma większy zasięg.

http://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email

profile.country.PL.title
bogdgob
Użytkownik

Dziś miałem kolejny restart podczas oglądania Netflix (apka zaktualizowała się sama do 9.0.3 build 1180).

Poinformuje SONY.

profile.country.PL.title
kdarowski
Poszukiwacz

Temat zgłoszony do serwisu Sony, 40 dni bez ich odzewu, jak zadzwoniłem to okazało się że zgłoszenia same wygasają po 2 tygodniach. Nie wiem jak ma się to do naprawy w ciągu 30 dni, totalna kpina. Infolinia oczywiście totalnie niepomocna. Jedna z pań rzuciła słuchawką jak zacząłem zadawać pytania. Zgłosiłem więc problem Tv z tytułu rękojmi do sprzedawcy. Serwis odezwał się w ciągu 2 dni i przysłał panów, którzy wyłączyli Sambe. Oczywiście wiecie jaki był rezultat. Tv nadal się resetował czasem 2x na odcinek czasem 1x na dwa dni. Przysłali człowieka z płytą główna. Oczywiście w pierwszym umówionym dniu serwisant się nie pojawił a ja zmarnowałem czas czekając na niego. Kolejnego dnia wymieniono płytę główną, ale problem nie został rozwiązany TV nadal się resetuje. Otrzymałem informacje z serwisu "zgłoszenie do europejskiego centrum wsparcia technicznego SEF
1*. >>> Problem zostanie rozwiazany przez aktualizację oprogramowania, która powinna być udostępniona
30.11.2022". Dość skutecznie mnie wyleczyli z produktów SONY. Następy sprzęt na 100% nie będzie od nich. Niepomocna infolinia, brak informacji, samoistne anulowanie zlecenia naprawy. 😕 Żeby 2 miesiące zajęło rozwiązanie problemu? Chociaż właściwie to nie jest jeszcze rozwiązany. 

profile.country.PL.title
bogdgob
Użytkownik

Najsmieszniejsze jest to, ze to wszystko jest zgodne z umowa licencyjna (umowa, ktorej sie nie wybiera).

U mnie to samo mi ostanio powiedzieli - czekac na aktualizacje.

Irytuja mnie ruchy typu zasłona dymna ("wyłącz sambe, wymienmy płytę). Albo rozumiemy co sie dzieje z TV albo nie. Nie zbieraja, zadnych (oficjalnie) danych dotyczacych restartu urzadzenia a podejmuja kroki tak radykalne jak wymiana płyty głownej (ciekawe na jaka wymienili - nowa czy juz uzywana).

Sam jestem inzynierem od 30 lat i nie raz w zyciu diagnozowałem restarty sprzetu sieciowego i do glowy mi nigdy nie przyszło by nie zbierac danych o restartach (wiem czasem nie ma sladu ale ten problem obserwuje wiele osob u ktorych sprzet dzialal poprawnie przez 2 lata a zjawisko sie pojawilo po ostaniej bodajze czerwcowej aktualizacji oprogramowania SONY.)