Podziel się wrażeniami!
Witam,
Telewizor KD-55XH9096 z aktualnym oprogramowaniem v6.1772. Telewizor pracuje poprawnie z dekoderem Orange.
Objawy: Restart podczas oglądania Netflix: film zamiera na kilka sekund a następnie Android startuje od nowa.
Częstotliwość: Na początku raz na tydzien lub raz na 2 tygodnie. Ostanio dzień po dniu.
Problem obserwuje może ze 2 miesiące. Netflix używam ok. 1.5 roku i nie widziałem tego wcześniej.
Czy może ktos obserwuje takie zjawisko?
Płyta chyba nowa. Chociaż jak dobrze wyczyszczona to trudno zauważyć. Moja irytacja na tą firmę jest olbrzymia, totalnie mają w d u p i e konsumentów. Ja myślę że oni doskonale wiedzą że mają problem i wiedzą gdzie go mają ale nie opłaca się go rozwiązywać. A może pójdziesz i kupisz nowy.
Moj TV jest po gwarancji - kupiłem ten model w zasadzie zaraz sie ukazał i pare problemow byłoi zostały naprawione na poczatku eksploatacji..
---
Po gwarancji zaktualizowali oprogramowanie i problemy sie zaczely. I wtedy proponowali mi wizyte na miejscu.
Nie dosc, ze wymiana płyty byłaby nietrafiona to jeszcze musiałbym za to zapłacic.
Generalnie widze problem zwiazany z aktualizacja oprogramowania jak TV jest po gwarancji bo jako uzytkownik moge nie miec rozeznania czy wymiana płyty jest konieczna i ryzykuje niepotrzebne koszty - dowodxzenie, ze to nie była płyta bedzie co najmniej czasochlonne jezeli w tym samym czasie udostepnia poprawione oprogramowanie.
Powinna byc dostepna opcja cofania oprogramowania do poprzedniej wersji (dla weryfikacji) - nie sprawdzałem czy cos takiego jest mozliwe.