anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KD-55XH9096 - restartuje sie podczas oglądania Netflix

profile.country.PL.title
bogdgob
Użytkownik

KD-55XH9096 - restartuje sie podczas oglądania Netflix

Witam,

Telewizor KD-55XH9096 z aktualnym oprogramowaniem  v6.1772. Telewizor pracuje poprawnie z dekoderem Orange.

Objawy: Restart podczas oglądania Netflix: film zamiera na kilka sekund a następnie Android startuje od nowa.
Częstotliwość: Na początku raz na tydzien lub raz na 2 tygodnie. Ostanio dzień po dniu. 

Problem obserwuje może ze 2 miesiące. Netflix używam ok. 1.5 roku i nie widziałem tego wcześniej.

Czy może ktos obserwuje takie zjawisko?



21 ODPOW. 21
profile.country.PL.title
kdarowski
Poszukiwacz

Płyta chyba nowa. Chociaż jak dobrze wyczyszczona to trudno zauważyć. Moja irytacja na tą firmę jest olbrzymia, totalnie mają w d u p i e konsumentów. Ja myślę że oni doskonale wiedzą że mają problem i wiedzą gdzie go mają ale nie opłaca się go rozwiązywać. A może pójdziesz i kupisz nowy. 

profile.country.PL.title
bogdgob
Użytkownik

Moj TV jest po gwarancji - kupiłem ten model w zasadzie zaraz sie ukazał i pare problemow byłoi zostały naprawione na poczatku eksploatacji..
---
Po gwarancji zaktualizowali oprogramowanie i problemy sie zaczely. I wtedy proponowali mi wizyte na miejscu.
Nie dosc, ze wymiana płyty byłaby nietrafiona to jeszcze musiałbym za to zapłacic.

Generalnie widze problem zwiazany z aktualizacja oprogramowania jak TV jest po gwarancji bo jako uzytkownik moge nie miec rozeznania czy wymiana płyty jest konieczna i ryzykuje niepotrzebne koszty - dowodxzenie, ze to nie była płyta bedzie co najmniej czasochlonne jezeli w tym samym czasie udostepnia poprawione oprogramowanie. 

Powinna byc dostepna opcja cofania oprogramowania do poprzedniej wersji (dla weryfikacji) - nie sprawdzałem czy cos takiego jest mozliwe.