Podziel się wrażeniami!
Witam,
Telewizor kupiony 4.12.2020 i już 2x się zrestartował bez powodu.
Podłączony do dekodera Orange nagle ekran robi się ciemny i po kilkudziesięciu sekundach sie rebootuje.
Proszę o konkretną odpowiedź bez sugestii typu reset urządzenia bo nic na nim nie robiłem tylko włączyłem do prądu na kilka godzin więc raczej nie ma co resetować.
1. Czy to znana wada sprzętu / oprogramowania?
2. Jeśli nie to jakie informacje Panstwo potrzebują by zdiagnozować usterkę (resetewanie racze zatraca takie informacje i nie jest rozwiazaniem problemu tylko jego maskowaniem)
Bogdan
Rozwiązane! Idź do rozwiązania.
Jak to co będzie? Będzie dokładnie to samo, resety, problemy, przywracanie ustawień fabrycznych co 5 min, aż w końcu nadejdzie ta wyczekiwana przez producenta chwila....... koniec gwarancji.
Witam
Może ktoś z Sony by się wypowiedzial .Ponieważ jestem pechowcem i nacialem się na restatujacy się model 55xh9005 a najnowsza aktualizacja oprogramowania nie pomogła choć według opisu miała pomoc . Rozumiem,że powinienem zgłosić usterkę do serwisu czy jednak czekać na dalsze poprawki softu ??? Czy działacie w tym temacie czy wołać fachmana ..
Np przed chwilą zawiesił się pilot i po kilku sekundach restar telewizora ...
Przy okazji pytanie do użytkowników ponieważ temat trochę ucichł rozumiem że u innych jest wszystko w porządku czy po prostu nie macie już chęci pisac w koło tego samego...
Nadmienie że robiłem reset fabryczny i wszystko co było tu podane zostało w ustawieniach zmienione ....niestety restartuje się jak się restartował no może rzadziej ale jednak ....
Jestem autorem watku. U mnie nie ma restartow tj. nie zauwazam (uzywam dekodera cyfrowego i HBO, nie uzywam naziemnej TV). Zrobilem upgrade do wersji listopadowej i wylaczylem Bravia Sync.
Ale nie wszystkim to pomoglo - prosze przesledzic watek.
Z wątkiem jestem na bieżąco .Mi niestety aktualizacja nie pomogła , może za szybko używam pilota a ten tv potrzebuje czasu do namysłu ...również nie używam naziemnej dekoder horizon hdm1 i android box HDMI2 ...ehhhh
Niestety SONY nie ujawnia co sie dzieje (nad czym pracuja itd).
Moze prosze oficjalnie zglosic i podzielic sie z nami zdobyta wiedza.
Jesli u mnie pojawi sie restart to tez zglosze.
Oczywiście, że nie jest w porządku. Mój KD-85XH9096 resetuje się średnio raz dziennie, czasem raz na dwa dni.
Radze nie łudzić się, że zostanie to naprawione. Gdyby miało być to winą softu, już dawno by się z tym uporano. Wada jest zapewne sprzętowa i dotyczy pewnej części egzemplarzy.
Wydaje mi sie, ze nie ma innego sposobu jak złożenie reklamacji - jak widać te nasze dyskusje tutaj nie robią wrażenia na SONY.
W ogóle nie ma sensu tu dyskutować Sony ma wszystko gdzieś, słyszeliście nie będzie żadnej obiecanej deklarowanej przez Sony aktualizacji do XH90 względem VRR i ALLM. Zostało to nawet usunięte w nowej tabelce w której jeszcze to było podane. Dużo o tym mówią na tube.
Niestety SONY pewnie juz pracuje nad modelem na 2021 bo tak to jest