Podziel się wrażeniami!
Posiadam Amplituner 7.2 ONKYO HT 660 i niestety moj TV android nie współpracuje poprawnie z kanałem zwrotnym,
Podłączone jest oczywiście prawidłowo do TV HDMI4 ARC i w amplitunerze też,
w TV włączone sterowanie HDMI i w Amplitunerze też włączone,
i działa to tak, że ze przerywa co ok 10s komunikacja sterowania, tzn pojawia się menu głośności i znika, znika pojawia się i znika i tak cały czas,
kilka razy samo od siebie zaczęło działać prawidłowo
nic nie zmieniałem i teraz przerywa co może być przyczyną?
tak to wygląda:
https://www.youtube.com/watch?v=SkbtkfAYRnE
specjalnie pokazałem pilota do filmu, że nikt nic nie dotyta, a samo się załącza menu głośności, jak by czasami łączył się z TV z amplitunerem a czasami nie ma komunikacji,
z samsungiem HDMI ARC działało poprawnie z amplitunerem onkyo a teraz z nowym sony mam problem
czy może ktoś się oriętuje w czym problem?
Witam,
Wyłącz BraviaSync choć nie jestem pewien czy wyłączenie BraviaSync nie wyłącza ARC.
Jeśli to nie pomoże - zrób soft reset poprzez dłuższe przytrzymanie klawisza włączania.
Jeśli problem będzie nadal występował - przywróć ustawienia fabryczne.
Pozdrawiam
Jeśli wyłącze 'BraviaSync'
(a da się to wyłączyć tylko jak amplituner jest wyłączony, bo inaczej jest komunikat od TV, że jest podłaczony system audio i nie może go rozłaczyć)
to wówczas nie ma wcale komunikacji zwrotnego sygnału,
reset też już robiłem do ustawień fabrycznych z menu w ustawieniach TV,
czy ten reset różni się od tego opisanego przez przytrzymanie guzika włączenia? mówimy o klawiszu włączenia na pilocie?
pozdrawiam
Witam,
BraviaSync ułatwia komunikację z urządzeniami zgodnymi z „BRAVIA” Sync (np. odtwarzacz BD, wzmacniacz AV) poprzez HDMI CEC.
BraviaSync może być niestety niekompatybilne z innymi systemami.
Soft reset - retartuje aplikacje i serwisy bez zmian ustawień, służy choćby do tego gdy jakaś aplikacja się zawiesi.
Hard reset - kasuje wszystkie ustawienia do fabrycznych.
Pozdrawiam
Sprawdzę to zatem dziś wieczorem i jutro dam znać,
rozumiem, że chodzi o przytrzymanie przycisku pilota (zielonego) przez dłuższy czas.
pozdrawiam
Tak.
Pozdrawiam
Przeprowadziłem testy tak jak Pan pisał,
niestety w tej wersji jest kompletna ciszą,
ale proszę zobaczyć zaczęło działać
https://www.youtube.com/watch?v=XC2oPXnMFas
niestety na bardzo krótki, po wyłączeniu ponowym włączeniu działało,
po ok godzinie właczyłem a nic nie zmieniałem w ustawieniach
i wciąż nie działa poniżej film 2
https://www.youtube.com/watch?v=uSrsu6wxJ-Q
tak więc nie mogę rozwiązać problemu co jest nie tak,
w wersji bez tej bravia sync jest kompletna cisza, proszę uważnie prześledzić filmy oba
na pierwszym jest że działa ARC niestety samo od siebie nic nie zmieniając przestało
działać ARC, co jeszcze można zrobić?
może wina kabla HDMI? chociaż mam jakis porządny, 3m od amplitunera do TV.
pozdrawiam
Problem widzę, że ma więcej ludzi
https://community.sony.pl/t5/televisions/kdl-55w905a-amp-onkyo-tx-nr626-arc-no-longer-working/td-p/1...
😞 czyli nie będzie to działać?
Witam,
Po wyłączeniu BraviaSync dźwięk po HDMI ARC niestety nie będzie działał.
Pozdrawiam
Niestety ale nie działał, na forach anglojęzycznych pisali o tym że te sony mają problem z onkyo,
ostatecznie rozstałem się po miesiącu walki i zbyt wielu wadach jak dla mnie
powrócilem do samsunga
Głowne przyczyny zmiany n:
1. Jak dla mnie 4k nie ma sensu na chwilę obecną
2. Niedziałający PIP a raczej jego brak w t ym modelu sony (do podlgadu kamer przydatne
choć ostatecznie z PIP korzystalem też na ONKYO w HD obraz zkamer wyświetla Amplituner Onkyo to jedyne znane mi urzązenie co PIP pokazuje w HD a nie z analogowego tunera)
3. Niedziałający ARC kanał zwrotny
4. Zawieszał się zbyt często
5. brak dobrej czerni, czerń trochę jak dla mnie zbyt wyblakła
6. brak 3D
W tej samej cenie mam to wszystko co wyżej i to w większej ilości cali w zamian brak 4k, któego nie wykorzystuwałem i wszystko działa mi stabilnie Samsungu.
pozdrawiam