anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KD-65XE9305 - Netflix Dolby Vision i 4K niedostępne po podłączeniu słuchawek bluetooth.

profile.country.PL.title
deedee7
Poszukiwacz

KD-65XE9305 - Netflix Dolby Vision i 4K niedostępne po podłączeniu słuchawek bluetooth.

Cześć,

zauważyłem, że gdy podłączam słuchawki bluetooth Philips SHB3060 to nie mam już możliwości oglądania filmów na Netflix (tym wbudowanym w TV) w 4K i Dolby Vision. Po wyłączeniu słuchawek loga 4K i Dolby Vision wracają. 

Próbowałem oszukać system odpalając film z ww. logami i w trakcie włączyłem wcześniej sparowane słuchawki - w momencie gdy połączyły się z tv Netflix się przełądował i nie było już 4K i Dolby Vision.

Dziwna sytuacja - czy ktoś się może już z tym spotkał i rozwiązał?

Mam Oreo.

Pozdrawiam

Dawid

22 ODPOW. 22
profile.country.PL.title
KrissKEJ
Użytkownik

Łudziłeś się że sony odpisze ?😂

Przecież sony wyznaje dewizę jak salony samochodowe "do bramy i się nie znamy".

profile.country.PL.title
deedee7
Poszukiwacz

No i jednak okazało się, że jest to błąd i został poprawiony w Android 9.0 Pie 

"Rozwiązano problem z odtwarzaniem materiałów 4K (UHD) z serwisu Netflix lub materiałów Dolby Vision przez podłączone słuchawki Bluetooth A2DP" https://www.sony.pl/electronics/support/articles/00236430

Co za dziady, a jeszcze nie tak dawno po mojej interwencji zrobili wpis, że to jest całkowicie normalne na Androidzie https://www.sony.pl/electronics/support/televisions-projectors/articles/00202828

Szkoda tylko, że mój tv jest z 2017 i nie dostanie tej aktualizacji.

 

profile.country.PL.title
KrissKEJ
Użytkownik

Bo sony ma głęboko w czterech literach klientów. W chwili obecnej to chyba najgorsza marka produkująca TV złom. Support nie istnieje, a serwis w Polsce to kpina.