Podziel się wrażeniami!
Cześć,
zauważyłem, że gdy podłączam słuchawki bluetooth Philips SHB3060 to nie mam już możliwości oglądania filmów na Netflix (tym wbudowanym w TV) w 4K i Dolby Vision. Po wyłączeniu słuchawek loga 4K i Dolby Vision wracają.
Próbowałem oszukać system odpalając film z ww. logami i w trakcie włączyłem wcześniej sparowane słuchawki - w momencie gdy połączyły się z tv Netflix się przełądował i nie było już 4K i Dolby Vision.
Dziwna sytuacja - czy ktoś się może już z tym spotkał i rozwiązał?
Mam Oreo.
Pozdrawiam
Dawid
Łudziłeś się że sony odpisze ?😂
Przecież sony wyznaje dewizę jak salony samochodowe "do bramy i się nie znamy".
No i jednak okazało się, że jest to błąd i został poprawiony w Android 9.0 Pie
"Rozwiązano problem z odtwarzaniem materiałów 4K (UHD) z serwisu Netflix lub materiałów Dolby Vision przez podłączone słuchawki Bluetooth A2DP" https://www.sony.pl/electronics/support/articles/00236430
Co za dziady, a jeszcze nie tak dawno po mojej interwencji zrobili wpis, że to jest całkowicie normalne na Androidzie https://www.sony.pl/electronics/support/televisions-projectors/articles/00202828
Szkoda tylko, że mój tv jest z 2017 i nie dostanie tej aktualizacji.
Bo sony ma głęboko w czterech literach klientów. W chwili obecnej to chyba najgorsza marka produkująca TV złom. Support nie istnieje, a serwis w Polsce to kpina.