Podziel się wrażeniami!
Dzień dobry,
3 dni temu uruchomiłem tv SOny bravia, jak w temacie, sieć zobaczył , Netflix działał.
Od wczoraj, tv nieby podłączył sie do sieci po kablu ale NetFlix nie działa i mam komunikat NW-2-5 i nic.
Przeczytałem poradę na Waszej stronie,żeby zrobić rest tv i zorbiłem.
Po uruchomieniu, stale mam komunikat : sprawdzam aktualizacje.......... i nic się nie dzieje.
Robie to już drugi dzień i ma dosyć tego TV.
Tak mnie to wkurzyło, że po 1 godzinie sprawdzania aktualizacji, wyłączyłem go w diabły ( znaczy z prądu).
Proszę o jasną i rzetelną odpowiedź:
1. Jak uruchomić tv i co ma zrobić, aby w końcu ruszył?
2. Dlaczego mimo podłączonego kabala internetowego nie mam sieci?
3. Dlaczego NETflix wywala błąd NW-2-5 i co z tym zrobić?
I ostatnie ma gwarację i jeśli te błedy nie zostaną naprawione to chcę to żelastwo oddać i chcę kasę z powortem.
Mac3006
nowe modele stare problemy jak piszesz ,że masz świeży TV powróć do ustawień fabrycznych ustawienia pamięć i resetowanie wymaż wszystko.Albo pokombinuj jeszcze odłacz TV od sieci (internetu) restart TV zielonym przyciskiem pilota (trzymasz z 5 sek) i po właczeniu podepnij LAN a czy masz konto w Google Play może Netflix wymaga aktualizacji.
Dzięki za odpoiwedź, po przywróceniu ustawień fabrycznych zadziałał, ale po nocy, kiedy tv był w trybie czuwania, znów nie działa.
Do google też nie moge się zalogować.
WiFI- wyłączyłem, jade tylko po kablu.
W informacjąch na tv widzę, że ma ip adres, czyli siec jest, a mimo to nie łączy się z niczym po sieci.
zobacz czy w ogóle działa internet przy tej sytuacji gdzie nie działa Netflix jakaś przglądarka inny serwis ,który potrzebuje sieci może masz dwa konta a czy w ogóle masz konto Home->Ustawienia->Osobiste->Dodaj konto