Podziel się wrażeniami!
Witam. Od czau do czasu przyłapuje swój TV na dziwnym defekcie obrazu najbardziej widoczny na płaskich jednolitych klatkach. Obraz podzielony symetrycznie prostą linią pionową a lewa strona ekranu ma delikatnie inny odcień jak prawa strona (załączone zdjęcia bardzo dobrze pokazują o co chodzi).Defekt niezależny od źródła. Wystarczy wyłączyć do stanu czuwania i włączyć ponownie i wszystko wraca do normy oczywiście do czasu ponownego wystąpienia. Jeśli ktoś wie coś czym to jest spowodowane lub jak się tego pozbyć to proszę o odpowiedź.
Sugerujemy kontakt z naszym wsparciem technicznym. Podajemy kontakt: poprzez formularz na stronie: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email, telefonicznie dzwoniąc pod numer tel. 22 3060694 lub e-mailowo: customersupport.pl@eu.sony.com.
na inna odp nie licz
Witam,
@jarixo zgłosiłem Twój problem do supportu - oto odpowiedź:
Warto spróbować resetów, jeśli klient ich jeszcze nie wykonywał (odłączenie od prądu na 2-3 minuty oraz ustawienia fabryczne). Czasem tego typu efekt może być spowodowany źle przetwarzanymi procesami, jednak częściej jest to wada matrycy. Jeśli resety nie przyniosą rozwiązania to konieczna będzie rejestracja naprawy poprzez poniższy formularz:
https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Repair/BookRepairForm
Pozdrawiam
Puki co od czasu ostatniej aktualizacji oprogramowania jest z tym spokuj co nie znaczy, że na pewno ustąpiło. Na razie obserwuje.
Witaj
Czy problem nadal występuje?
Wczoraj zauważyłem dokładnie taki sam efekt w tym samym modelu.
TV ma zaledwie 2 miesiące a samej "pracy" ma kilkadziesiąt godzin, u mnie pionowa kreska występuje mniej więcej na 1/4 TV. Lewa część jest jaśniejsza a prawa ciemniejsza.
Pozdrawiam
Niestety tak, niedawno ponownie zauważyłem pionową linię w tym samym miejscu. Resety i i aktualizacje nie zmieniają tego. Występuje to na tyle rzadko, że wytrzymuje z tym ale trzeba się będzie jednak chyba zdecydować na reklamację w końcu. Powstrzymuje mnie na razie wizja braku odbiornika na czas naprawy.
Czy u Ciebie też po przejściu w stan czuwania i ponownym włączeniu defekt znika na jakiś czas? Jeśli zdecydujesz się na serwis daj znać proszę jak przebiegła naprawa. Pozdrawiam.
Hmm...
Trochę mnie to niepokoi ponieważ specjalnie wybrałem droższy TV z średniej półki aby nie mieć właśnie takich problemów.
U mnie jak się wczoraj pojawiło tak jest cały czas (reset nie pomaga), jest to mniejsze "odcięcie" niż u Ciebie ale jednak cały czas je widać.
Zamiast skupić się na tym co się dzieje w filmie to ciągle patrzę na tą kreskę.
Zgłosiłem już sprawę do supportu, zobaczymy co powiedzą, wizją braku TV przez kilka tygodni też mnie nie zachwyca ale chyba nie mam wyjścia.
Dodatkowo korzystam z soundbaru HT-ZF9 i on też płata figle (a może to TV) ponieważ raz na jakiś czas zanika dźwięk albo gubi "głębie" i dźwięk jest bardzo płytki.
Co raz bardziej zaczynam żałować, że posłuchałem rad ekspertów i poszedłem w Sony...
Jak coś się dowiem dam Ci znać.
A co ci kolego mają odpowiedzieć? My się znamy? Reset i jeszcze raz reset. Witamy w świecie sony. Po tej firmie został tylko znaczek nic więcej. Serwis sony jest przykładem, wielkiego zlewania i braku jakichkolwiek kompetencji. Sam mam XE9305 i chętnie bym go sprzedał i dołożył kasy i kupił panasa. Bo to co się wyprawia to woła o pomstę do nieba.
Kolego a mógłbyś uściślić jakie masz problemy z XE9305?
Bo ja również mam ten model i jestem bardzo zadowolony.
Nawet wyczytałem na takim forum, że wszyscy są zadowoleni z tego wypustu Sony: https://hdtvpolska.com/forum/topic/39949-sony-xe93-test-kd-55xe9305-najwy%C5%BCszy-model-led-lcd-4k-...