anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KD-65XF9005 problem z Netflixem i HBO GO

profile.country.PL.title
DCGoutier
Nowicjusz

KD-65XF9005 problem z Netflixem i HBO GO

Aplikacje Netflix przestała się uruchamiać. Podobny problem był w telewizorach  KD-55XD8505 chyba Sony nic z tym nie robi.

 

Neflix - nie może odnaleźć aplikacji i powraca do menu głównego 

HBO GO - aplikacja się uruchamia ale nie można odtworzyć filmów

4 ODPOW. 4
profile.country.PL.title
maria1003
Użytkownik

Wymuś zatrzymanie w ustawieniach,aplikacje po kolei Netflix, HBO go a następnie wyczyść pamięć podręczną.Powinno pomóc.Pozdrawiam

profile.country.PL.title
darowu
Użytkownik

Wymuś zamknięcie zatrzymanie app. Lub i przywróć ustawienia fabryczne.

profile.country.PL.title
Mopato
Użytkownik

Ja mialem tak z HBO go i Spotify. Nic nie pomogło. Dopiero przywrócenie fabrycznych i wszystko działa. 

profile.country.PL.title
DCGoutier
Nowicjusz

Dziękuję, aplikacje były wyłączone, oczyściłem pamięć, ale dopiero odłączenie od prądu pomogło ( niestety nie mam łatwego dostępu do gniazdka).