Podziel się wrażeniami!
Witam
Czy ktoś miał podobny przypadek z początkowym brakiem dźwięku na wewnętrznych aplikacjach takich jak: YT, Netflix, HBO GO, itd. itp.
TV KD-65XG9505 połączony eARC z HT-ZF9.
Po załączeniu filmu lub muzyki przez pierwsze 2-4 sekundy nie ma dźwięku, obraz idzie płynie.
Próbowałem już wszelkie rodzaje ustawień dźwięku w TV jak i samym soundbarze, który wcześniej współpracował z TV KD-65XF9005 i tam nie było tego problemu.
Na telewizorze najnowsza wersja oprogramowania PKG6.4758.061
to samo tyczy się HT-ZF9 V.2.314
Pozdrawiam
Rozwiązane! Idź do rozwiązania.
Udało się rozwiązać problem.
Trzeba wejść w zaawansowane ustawienia HT-ZF9 i w opcjach HDMI wyłączyć eARC.
Co ciekawe wcześniej tą opcję miałem domyślnie wyłączoną.
Witam,
czy kontaktowałeś się już z Supportem Sony? Możesz to zrobić przez formularz: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email?cat=electronics lub telefonicznie pod numerem: +48 223060694
Pozdrawiam
Udało się rozwiązać problem.
Trzeba wejść w zaawansowane ustawienia HT-ZF9 i w opcjach HDMI wyłączyć eARC.
Co ciekawe wcześniej tą opcję miałem domyślnie wyłączoną.