anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KD-65XG9505 - Brak dźwięku przez kilka pierwszych sekund

ROZWIĄZANE
profile.country.PL.title
sekotek
Użytkownik

KD-65XG9505 - Brak dźwięku przez kilka pierwszych sekund

Witam

Czy ktoś miał podobny przypadek z początkowym brakiem dźwięku na wewnętrznych aplikacjach takich jak: YT, Netflix, HBO GO, itd. itp.

TV KD-65XG9505 połączony eARC z HT-ZF9.
Po załączeniu filmu lub muzyki przez pierwsze 2-4 sekundy nie ma dźwięku, obraz idzie płynie.
Próbowałem już wszelkie rodzaje ustawień dźwięku w TV jak i samym soundbarze, który wcześniej współpracował z TV KD-65XF9005 i tam nie było tego problemu.

Na telewizorze najnowsza wersja oprogramowania PKG6.4758.061
to samo tyczy się HT-ZF9 V.2.314

Pozdrawiam

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Zaakceptowane rozwiązania
profile.country.PL.title
sekotek
Użytkownik

Udało się rozwiązać problem.

Trzeba wejść w zaawansowane ustawienia HT-ZF9 i w opcjach HDMI wyłączyć eARC.

 

Co ciekawe wcześniej tą opcję miałem domyślnie wyłączoną.

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

2 ODPOW. 2
profile.country.PL.title
Ekspert_Sony
Community Team

Witam,

 

czy kontaktowałeś się już z Supportem Sony? Możesz to zrobić przez formularz: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email?cat=electronics lub telefonicznie pod numerem: +48 223060694

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
sekotek
Użytkownik

Udało się rozwiązać problem.

Trzeba wejść w zaawansowane ustawienia HT-ZF9 i w opcjach HDMI wyłączyć eARC.

 

Co ciekawe wcześniej tą opcję miałem domyślnie wyłączoną.