Podziel się wrażeniami!
Na Sony KD-65XH9096 w aplikacji hbo go co pewien czas obraz pomniejsza się o 50%, czasem o 75% na ułamek sekundy:
Taki efekt mam na serialu Fargo (sezon 2), oraz widziałem to też w Miasto Niedźwiedzia.
Zamiast apki hbo go, próbowałem użyć chromecasta wbudowanego w tv: tutaj nie ma pomniejszania obrazu, ale zamiast tego cały obraz nieznacznie się rozciąga albo zwęża o kilka linii. Dzieje się tak mniej więcej co minutę.
Hbo go zmuszony jestem oglądać na zewnętrznym chromecast od googla: tam hbogo chodzi bez problemów. Mam też mibox - tutaj hbo też śmiga. A dlaczego na sony nie da rady oglądać hbo bez problemów?
Z tym modelem telewizora mnóstwo ludzi ma różne problemy i w tym ja także
jak nie jakieś resety to sam się odpala co chwile,to jakieś problemy z wifi,to zacinający się netflix czy jakieś piksele i kwadraty na ekranie i wiele więcej, no po prostu tragedia i dla mnie totalnie niepojęta sytuacja bo to przecież model tak głośno zapowiadany z myślą o ps5
Na tym forum jak wpiszesz swój model to zobaczysz jakie cuda on wyprawia i co dziwne że u każdego co innego a u mnie np netflix nie włącza się w ogóle i w serwisie mi powiedzieli że to „niestety wina oprogramowania” i nie wiedzą kiedy to się wyjaśni
Ja walczę z tym tv od trzech miesięcy najpierw nie dało się edytować kanałów telewizji naziemnej po aktualizacji jest ok,teraz mam problem z HDR jak go włączę w trybie GRA obraz porażka kręciłem chyba już wszystkimi suwakami i nic najlepiej jest go wyłączyć i ma się święty spokój i nikt nie potrafi poradzić co zrobić ale moja cierpliwość się kończy w poniedziałek dzwonię do serwisu i mam takie pytanie czy serwisant przyjedzie do mnie bo nie wyobrażam spakować takiego dużego tv do wysyłki a pudełko zostało wyrzucone
Model 75XH9096 i w aplikacji HBO GO, dokładnie to samo 😕 Resize obrazu co 5-7min.
Niestety przywrócenie ustawień fabrycznych nic nie dało. Może jest planowana w końcu jakaś poprawka w oprogramowaniu?
Cześć, zapytam wsparcie techniczne, czy coś mogą poradzić. Dam znać jak pojawi się odpowiedź.
Nie wiem jakie wy macie ustawienia obrazu,może trzeba tam zobaczyć ,u mnie netflix czy hbo go nie mam żadnych problemów.
Przekazuję odpowiedź:
Jeżeli problem występuje tylko w jednej aplikacji, to możliwe, że problem wynika z samej aplikacji. Poniżej przedstawiam kroki jakie możemy zaproponować:
- HOME - Ustawienia - Aplikacje - HBO Go - Wyczyść pamięć podręczną
- HOME - Ustawienia - Aplikacje - HBO Go - Wymuś zatrzymanie
- HOME - Sklep Google Play (Google Play Store) - Moje aplikacje - HBO Go - Aktualizuj - Odinstaluj - Aktualizuj
Jeżeli te kroki nie rozwiążą problemu, proponujemy skontaktowanie się z twórcą aplikacji.
Od kilku dni problem w apce hbogo nie występuje: obraz już skacze, filmy są płynnie odtwarzane!