Podziel się wrażeniami!
Antena, konwerter, kable sa OK. Stawiam na tuner i glowice - co Wy na to ? Generalnie jest super - podobno marka premium SONY - TV 1-roczny jeszcze gwarancja.... lista programow raz jest pelna, a kiedy indziej brakuje 75% informacji.... ogladajac informacje o programach, to kolejnych programow juz nie widac.... Cigle informacja "modul wyjety" "modul wlozony"..... Zdaza sie ze klikasz "Start" na pilocie a TV sie nie uruchamia... trzeba wyjac kabel z gniazdka i wlozyc spowrotem..... to TV i SONY to jakas porazka
Witaj,
z pwenością ktoś z forumowiczów wkrótce zgłosi się, by porównać doświadczenia, a tymczasem - czy kontaktowałeś się już w tej sprawie z Sony Support? Można to zrobić telefonicznie lub poprzez formularz, dane kontaktowe tutaj:
tel. +48 223060694
https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email
Pozdrawiam, Agnieszka_J
Super...
Totalna beznadzieja...
Żadnego kontaktu... SONY... premium !
1. Pierwsze zgłoszenie telefoniczne.... bez odzewu.
2. Drugie zgłoszenie online - po 24 godzinach zostało anulowane
3. Trzecie zgłoszenie online... dwukrotnie nieodebrany przeze mnie telefon.... i więcej serwis nie dzwoni... w tym czasie nie mogłem odebrać..... oddzwaniałem.. i przez godzinę nie mogłem się dobić.
4. Czwarte zgłoszenie online... Sympatyczna firma z Radomia, poinformowała mnie, że serwis jedzie... 500km do mnie, ale jedzie..... i q-wa nie dojechał................!
Co jest grane !
A używasz karty CAM? Jeżeli tak to wyjmij i problem zniknie z pixelozą. Ja mam wersje 75 cali. I też te same problemy. Wymienili mi płytę główną ale teraz w ogóle nie czyta karty. Seria 9 z zeszłego roku to dramat. Zgłosiłem rękojmie do sprzedawcy bo straciłem cierpliwość to tego gniota.
A nie wiecie, przypadkiem, czy w okresie gwarancji, po roku użytkowani - można w markecie wymienić taki TV na inny.... np droższy... ?
Nie można. Sklep nie przyjmuje używanych TV. Masz 2 wyjścia: Reklamacja gwarancyjna lub z tytułu rękojmi - czyli reklamujesz u sprzedawcy a nie producenta. Sklep kieruje TV do serwisu a ten jeśli uzna, że wady nie da się usunąć to ty decydujesz co ma nastąpić: zwrot gotówki lub wymiana na nowy ale ten sam model. Ewentualnie sklep lub producent żeby "wyjść z twarzą" sam może ci zaproponować jakiś inny "lepszy" lub "droższy" model.