anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KD-65XH9096 obraz dropi / klatkuje - tylko przy odbiorze programow tv sat.

profile.country.PL.title
BubRb5
Poszukiwacz

KD-65XH9096 obraz dropi / klatkuje - tylko przy odbiorze programow tv sat.

Antena, konwerter, kable sa OK.  Stawiam na tuner i glowice - co Wy na to ?                         Generalnie jest super - podobno marka premium SONY - TV 1-roczny jeszcze gwarancja....  lista programow raz jest pelna, a kiedy indziej brakuje 75% informacji.... ogladajac informacje o programach, to kolejnych programow juz nie widac....                Cigle informacja "modul wyjety"  "modul wlozony".....     Zdaza sie ze klikasz "Start" na pilocie a TV sie nie uruchamia... trzeba wyjac kabel z gniazdka i wlozyc spowrotem.....  to TV i  SONY to jakas porazka 

5 ODPOW. 5
profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Witaj, 

z pwenością ktoś z forumowiczów wkrótce zgłosi się, by porównać doświadczenia, a tymczasem - czy kontaktowałeś się już w tej sprawie z Sony Support? Można to zrobić telefonicznie lub poprzez formularz, dane kontaktowe tutaj: 
tel. +48 223060694
https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email
Pozdrawiam, Agnieszka_J

profile.country.PL.title
BubRb5
Poszukiwacz

Super...

Totalna beznadzieja... 

Żadnego kontaktu... SONY... premium !

 

1. Pierwsze zgłoszenie telefoniczne.... bez odzewu.

2. Drugie zgłoszenie online - po 24 godzinach zostało anulowane

3. Trzecie zgłoszenie online...  dwukrotnie nieodebrany przeze mnie telefon.... i więcej serwis nie dzwoni... w tym czasie nie mogłem odebrać..... oddzwaniałem.. i przez godzinę nie mogłem się dobić.

4. Czwarte zgłoszenie online... Sympatyczna firma z Radomia, poinformowała mnie, że serwis jedzie...  500km do mnie, ale jedzie.....     i q-wa nie dojechał................!

 

Co jest grane !

profile.country.PL.title
Sebol74
Użytkownik

A używasz karty CAM? Jeżeli tak to wyjmij i problem zniknie z pixelozą. Ja mam wersje 75 cali. I też te same problemy. Wymienili mi płytę główną ale teraz w ogóle nie czyta karty. Seria 9 z zeszłego roku to dramat. Zgłosiłem rękojmie do sprzedawcy bo straciłem cierpliwość to tego gniota.

profile.country.PL.title
BubRb5
Poszukiwacz

A nie wiecie, przypadkiem, czy w okresie gwarancji, po roku użytkowani - można w markecie wymienić taki TV na inny....  np droższy... ?

profile.country.PL.title
Sebol74
Użytkownik

Nie można. Sklep nie przyjmuje używanych TV. Masz 2 wyjścia: Reklamacja gwarancyjna lub z tytułu rękojmi - czyli reklamujesz u sprzedawcy a nie producenta. Sklep kieruje TV do serwisu a ten jeśli uzna, że wady nie da się usunąć to ty decydujesz co ma nastąpić: zwrot gotówki lub wymiana na nowy ale ten sam model. Ewentualnie sklep lub producent żeby "wyjść z twarzą" sam może ci zaproponować jakiś inny "lepszy" lub "droższy" model.