anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KD-75XE8596 problem z modułem nc+

profile.country.PL.title
Wiader89
Poszukiwacz

KD-75XE8596 problem z modułem nc+

Witajcie
Otrzymałem właśnie moduł i mam problem z uruchomieniem kanałów. Moduł się zaaktualizował(wersja z 4 grudnia 2018). Niby uprawnienia na karcie są do 19 lutego 2019(informacja z menu modułu), jednak na płatnych kanałach ciągle komunikat o braku uprawnień do odbioru. Ustawione na TVP1 HD od kilku godzin i ciągle ciemność.

W między czasie próbowałem resetu TV, wyjęcia i włożenia modułu czy szukania kanałów z ogólnego satelity. Wszystko bez skutku.

 

Mieliście taki problem lub macie pomysł jak można go rozwiązać?

4 ODPOW. 4
profile.country.PL.title
zbygaaj
Doradca

@Wiader89  może po prostu masz nieaktywną kartę nie powinno być żadnych problemów

profile.country.PL.title
leczech
Użytkownik

@Wiader89Aktywować kartę można poprzez sms-a lub Biuro Obsługi Klienta nc+. Może to trwać  do 48 ,a nawet jak wynika z innych forum do 72 godzin. Im nigdy się nie spieszy. Aktywacja mojej karty z modułem ncam w 2011 roku w ten sposób też się ciągła.  Ostatnie karty z modułem lub bez zakupowałem w sklepach ,gdzie jest aktywowana przez nich(telefon i podanie numeru karty). W czterech przypadkach po ustawieniu na odpowiedni kanał trwało to około 15 minut. 

Również w ofertach pre-paid płacąc doładowanie przelewem trwa to wieczność. Zanim zaksięgują, to może minąć kilka dni. Dlatego opłacam w autoryzowanym sklepie nc+, wracam do domu i zawsze mam do zakodowanych kanałów znowu dostęp.

pozdrawiam

profile.country.PL.title
Wiader89
Poszukiwacz

Właśnie chyba wygląda na nieaktywny moduł. Sama karta ma zapisane uprawnienia do 19 lutego 2019. Zostawiłem na całą noc i dzisiaj do tej pory nadal ciemność. Prawa do odbioru ponawiałem już 2 razy, ale to chyba nie przyniesie efektu bo jak wspomniałem prawa na karcie cały czas mam.

profile.country.PL.title
leczech
Użytkownik

@Wiader89Wejdź  forum sat kurier , gdzie zadałeś podobne zapytanie. Tam na stronie nr 26 był podobny problem. Może to coś pomoże.