Podziel się wrażeniami!
Telewizor kupiłem ok. 10 miesięcy temu i właściwie od samego początku miałem z nim problem, zaczynając od początku.
Telewizor połączyłem poprzez HDMI ARC z BDSem Hormana - działał poprawnie i wysyłał sygnał właściwie tylko pierwszego dnia, być może do pierwszego wyłączenia. Od tamtego momentu mimo wielu prób, zmiany przewodów, przerestowania wszystkiego na każdy możliwy sposób nigdy już dźwięk do kina nie został wysłany.
Od samego początku są też problemy ze stabilnością, włączanie telewizora działa losowo, jednego razu po włączeniu pilotem telewizor włączy się normalnie a kolejnym razem w telewizorze coś tylko "pyknie", wyda jakiś dźwięk i telewizor się nie włącza. Czasami było tak że 20 krotnie wciśnięcie przycisku włączenia nie dawało efektu aż w końcu TV załapał i się włączył ale cały Android ładował się od początku, tak jakby nastąpił jakiś reset. I tak jest do dzisiaj, właściwie w każdej sytuacji gdy wyłączę TV a za kilkanaście sekund chciałbym włączyć TV z powrotem, telewizor nie włączy się, odczekam jakiś czas i nadal nie reaguje i w końcu po kilku próbach włączy się ale ładuje cały system.
Nie zauważyłem różnicy gdy mam podłączony np. dysk zewnętrzny.
Od początku używam TV z modułem CAM, jakiś czas temu kontaktowałem się z serwisem Sony i Pani zasugerowała że te problemy spowodowane są modułem CAM bo używam starego natomiast na infolinii Cyfrowego Polsatu powiedzieli że "od zawsze" używają tych samych modułów i nie wiedzą nic o tym aby powodowały jakieś problemy, nie wymienią mi bo nie mają żadnych innych.
Wykonałem test, wyjąłem moduł CAM i skonfigurowałem wszystko od początku ale nic się nie zmieniło.
A teraz jeszcze dodatkowo od jakiegoś czasu pojawił się dodatkowy symptom, po wyłączeniu TV w trybie czuwania co mniej więcej 10-15min telewizor wydaje stuknięcie, kliknięcie naprawdę głośny dźwięk który rozlega się po całym domu do tego stopnia że w tym samym pomieszczeniu nie da się przez niego zasnąć.
Telewizor jest na gwarancji i oczywiście mogę reklamować natomiast mam obawy co do tego procesu, telewizor jest wielki, zastanawiam się ile czasu potrwa itd.
Jeśli ktoś napotkał tego typu problemy i jest jakaś szansa rozwiązać te problemy inaczej niż reklamacja - proszę o pomoc.
W takiej sytuacji najlepiej zgłosić sprawę do serwisu aby dokonano ekspertyzy urządzenia.
Tutaj znajdziesz najbliższe centrum serwisowe:
Wyszukiwarka Centrów Serwisowych Sony (locator.sony)
Możesz również skontaktować się z naszym działem wsparcia technicznego, który pomoże w procesie, możesz to zrobić przez formularz https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email?cat=electronics lub telefonicznie pod numerem: +48 223060694.