anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KD-75XH9096 android webvie update

profile.country.PL.title
NN88NN
Użytkownik

KD-75XH9096 android webvie update

Od ponad dwóch miesięcy (od czasu nieszczęsnej aktualizacji do AndroidTV10 któa popsuła między innymi moduły CI+) na moim TV nie udaje się zaktualizować jednej z systemowych aplikacji, aktualizacja z google play.
Próbowałem wszystkich kroków opisanych tutaj: https://support.google.com/googleplay/answer/7513003?hl=en-GB
nie pomogło, nie mozna tez aplikacji zainstalowac z pliku apk wyekstaktowanego z innego urzadzenia androidTV10 (google chromecast) 
Podczas próby instalacji przez adb dostaje komunikat błędu: 
adb: failed to finalize session
Failure [INSTALL_FAILED_MISSING_SHARED_LIBRARY: Reconciliation failed...: Reconcile failed: Package com.google.android.webview requires unavailable shared library com.google.android.trichromelibrary; failing!]
Wersja z którą utknąłem  po ostatniej aktualizacji systemu to 90.0.4430.91, aktualnie najnowsza to
Android System WebView [96.0.4664.92]

Proszę o pomoc, zdaje się że Android System Webview to dość ważny składnik systemu i trzymanie go w nieaktualnej wersji moze powodować problemy w niedalekiej przyszłości


2 ODPOW. 2
profile.country.PL.title
NN88NN
Użytkownik

dodam jeszcze że aktualna wersja FW https://www.sony.pl/electronics/support/lcd-tvs-android-xh90xx_x90xxh_x91xxh_xh92xx-series/kd-75xh90... 6.1554 wydana 1.12.2021 nadal pozostawia wiele do życzenia. Kiedy można się spodiewać poprawek? Czy bedzie Android TV 12 dla  XH90? 

I Bravia Core? czy bedzie Bravia Core? chcemy Bravia Core jako zadośćuczynienie za niedowiezione hdmi2.1 :slight_smile: i pozostałe problemy z softem na tym TV  

profile.country.PL.title
stanley50
Użytkownik

NN88NN

U mnie jest prawidłowa wersja, a co popsuło współpracę z modułem Cam to sami w serwisie nie wiedzą. W moim przypadku Cam się wyłożył we wrześniu przy firmware 6.466. Po wymianie płyty głównej i dwóch aktalizacjach 6.1288, 6.1554 do tej pory jest dobrze. Były po drodze mankamenty ale ze dwa przywrócenia do ustawień fabrycznych chyba załatwiły sprawę i narazie jest ok, oby na zawsze. 

A wracając do pomocy to nie wiem czy tu ją uzyskasz, tu jest raczej wymiana doświadczeń i rozterek spowodowanych tym sprzętem.

20211209_214746.jpg