anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KD 55 XG9505

profile.country.PL.title
edkozio
Użytkownik

KD 55 XG9505

Ponieważ po sieci krążą takie wiadomości że można wgrać soft do TV Sony XG 9505 soft z nowszego XH 9505.

Chodzi o zastąpienie oprogramowania 6.4758 przeznaczonego do wersji G oprogramowaniem wersji 6.4770 dedykowanemu wersji H ,proszę o zajęcie stanowiska przez Support SONY co z tym fantem zrobić  i jeżeli tak się zrobi co z prawami gwarancyjnymi.Zaznaczam że XG przyjmuje oprogramowanie jako prawidłowe i nowsze,ale ponieważ mam cień wątpliwości przerywam aktualizację.

Proszę więc o jasne stanowisko !!!.

7 ODPOW. 7
profile.country.PL.title
lasus33
Użytkownik

edkozio jak support potwierdzi Twoją teorię, to Ja też spróbuję wgrać sobie ten soft. Sony xg8096 na Sony xh8096 może będzie Android 9.0. Jak coś będziesz wiedział to daj znać. 

profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Cześć edkozio,

Przekazałam TWoje pytanie do Supportu, damy znać, jak tylko coś usłyszymy.

A czy kontaktowałeś się już sam bezpośrednio z działem wsparcia Sony, czy uzyskałeś jekieś informacje?

Pozdrawiam, Agnieszka_J

profile.country.PL.title
edkozio
Użytkownik

Witam p.Agnieszko.

Pytanie o podobnej treści przekazałem również do Supportu SONY  identyfikator zgłoszenia to 20634662,z działem

wsparcia niestety nie,myślę że to poważna sprawa bo nie dotyczy indywidualnego przypadku.

Pozdrawiam

  edkozio 

profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Witaj ponownie, edkozio,

przekazuję tutaj stanowisko naszego Supportu:

------------

Jako producent zalecamy korzystanie jedynie z dedykowanego oprogramowania dla danego modelu. Aktualizacja/wygranie innego oprogramowania niż przez nas zalecane, może skutkować nieprawidłowym działaniem telewizora, lub też anulowaniem gwarancji.
-------------

Przykro mi, że nie jest to odpowiedź, na którą liczyłeś, ale wygląda na to, że bezpieczniej będzie trzymać się oprogramowania dedykowanego Twojemu modelowi....
pozdrawiam serdecznie, Agnieszka_J

profile.country.PL.title
edkozio
Użytkownik

Oto oficjalna odpowiedź Supportu SONY

 

Szanowny Panie,

dziękuję za kontakt z firmą Sony.

Nawiązując do zgłoszenia, informuję, iż zgodnie ze specyfikacją producenta oprogramowaniem dedykowanym odbiornikowi z serii XG9505 jest wersja v6.3632:

https://www.sony.pl/electronics/support/lcd-tvs-android-xg95xx_x95xxg-series/kd-55xg9505/downloads/0...

Nie zalecamy aktualizacji oprogramowania dedykowanych innym modelom odbiorników Sony - przy
ewentualnej usterce telewizora traci Pan gwarancję producenta.

Proszę nie wgrywać oprogramowania dedykowanego serii XH 9505.


W przypadku jakichkolwiek pytań proszę o informację zwrotną mailem lub kontakt telefoniczny pod podanymi poniżej danymi kontaktowymi:

Telefon: +48 22 30 60 694

E-mail: customersupport.pl@eu.sony.com

Nasze linie są otwarte w godzinach 09:00 - 18:00 od poniedziałku do piątku.

Z wyrazami szacunku,

Martyna Michalska

 

Tak skończył się sen o nowszym SONY za mniejszą kasę.

Pozdrawiam rozczarowanych.

edkozio

profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Cześć, edkozio, wygląda na to, że opinie się zgadzają... 

Jeszcze raz, bardzo mi przykro z powodu Twojego rozczarowania, a mimo to życzę udanego użytkowania TV.

Pozdrawiam, Agnieszka_J 

profile.country.PL.title
silkkheldar
Poszukiwacz

Tere-fere :wink:

a teraz samo Sony oferuje dokładnie to samo oprogramowanie do obu modeli w oficjalnym update.

Niestety zawiera ono koszmarne błędy, które powodują losowe zaniki dźwięku przekazywanego przez eARC do soundbara. 😞

Tak więc można powiedzieć, że sami nie zastosowali się do własnych wytycznych wszystko ujednolicając, a teraz ja jako użytkownik początkowo dobrego TV ponoszę tego przykre konsekwencje 😞