anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KD-75XH9096 samoczynne restarty

profile.country.PL.title
WojT20
Użytkownik

KD-75XH9096 samoczynne restarty

Od ostatniej aktualizacji oprogramowania telewizora mam z nim problemy. Co jakiś czas bez powodu obraz się "zamraża" a po chwili następuje restart telewizora. Wczoraj doszło nawet do tego, że skasowała mi się cała lista programów (korzystam z telewizji kablowej i modułu CAM) a telewizor wyszukał ponowne programy TV ale tylko dostępne "z anteny". Dzisiaj musiałem ponownie wyszukać kanały TV kablowej i ustawić je w takiej kolejności jak mi pasuje. Kiedy SONY planuje poprawić to oprogramowanie?

18 ODPOW. 18
profile.country.PL.title
Ekspert_Sony
Community Team

Witam,

 

sugeruję przewrócić ustawienia fabryczne TV. Instrukcję, jak to wykonać możesz znaleźć pod tym linkiem: https://www.sony.pl/electronics/support/articles/00170595 

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Dzień dobry, WojT20

 

Przesyłam jeszcze dodatkową poradę z Supportu:


--------------------
Na ten moment możemy zalecić następujące kroki:

- usunięcie dwóch aplikacji TUNE IN oraz HBO Go

- reset telewizora za pomocą przycisku włączania - należy go przytrzymać przez ok. 30 s, aż się telewizor sam zresetuje

- reset telewizora za pomocą odłączenia go od prądu - telewizor należy odłączyć od prądu na 5 minut, a następnie go podłączyć.

 

Dział techniczny pracuje nad rozwiązaniem problemu.

--------------------

 

Pozdrawiam, Agnieszka_J

profile.country.PL.title
garlos
Poszukiwacz

NIC z tych rzeczy nie pomaga. Pomaga natomiast ustawienie Prostej Kontroli IP w ustawieniach sieci domowej, od tego momentu nie miałem restartów.

profile.country.PL.title
Juzeg76
Użytkownik

Może na restarty pomaga choć watpie ale mi przed chwilą telewizor się wyłączył , musiałem użyć pilota do ponownego włączenia...Zrobiłem teraz ustawienia fabryczne i narazie  nie podłączam internetu będę obserwować co się będzie działo ...ehhhh zachciało się Sony 

profile.country.PL.title
WojT20
Użytkownik

Wasze odpowiedzi (Ekspert_Sony Community Team) są nic nie warte. Wygląda to tak jakbyście proponowali cokolwiek a nuż się uda. Czekam na propozycję ustawienia telewizora do góry nogami, albo naciśnięcie guzika restartu stojąc na rękach. Może to zadziała. Dzisiaj TV doprowadził mnie do szału. Najpierw jeden restart rano a teraz 4 w ciągu 0,5h. Może byście zabrali telewizory wszystkim którzy mają problemy z szajsem który im sprzedaliście i oddali pieniądze. Moze wtedy SONY miało by jakąś motywację aby problem rozwiązać. Bo na razie jak widzę macie użytkowników w "głębokim poważaniu".

Kolejna godzina i kolejne 2 restarty. 

18:52 restart

19:23 restart

19:53 restart

20:20 restart (przyjmijcie zwrot telewizora, który przez przypadek wypadł przez okno)

21:06 restart

profile.country.PL.title
Kamil89
Użytkownik

Widzę problem restartow obok mnie ma wiele osób. Również próbowałem wszystkiego i nic nie pomaga, również technik u mnie w domu prócz przywrócenia do ustawień fabrycznych nic nie zdziałał, problem dalej występuje. ciekawe czy Sony ma już informacje o tym problemie a jeśli tak to kiedy tow końcu to naprawi. Drugi raz zdarzyl mi się restart podczas meczu ligowego online w Fifę gdzie zaważyło to na wyniku końcowym . ..telewizor za 5,5 tysiąca żal i nic ponad to

profile.country.PL.title
Piechu92
Poszukiwacz

Niestety, u mnie te same problemy pojawiają się w modelu KD-65XH9005 . Telewizor kupiony dwa tygodnie temu za niemałą kwotę (sugerowałem się "gotowością do PS5") i mam z nim tylko ból głowy. Co prawda TV w samym działaniu jest ok, zadowalający obraz i dźwięk ale ma niestety przypadki które wyżej opisujecie. Czesto trzeba go uruchamiać dwa razy, ponieważ za pierwszym razem słychać tylko kliknięcie, zaraz drugie a telewizor sie nie uruchamia. Zdarzyło mi się dwa razy, że po 15 minutach oglądania sam się wyłączył. TV został od razu przeze mnie zaktualizowany do najnowszej wersji oprogramowania, przywracane ustawienia fabryczne dwa razy i czyszczona pamięć podręczna. KPINA Z KLIENTA ZA TAKĄ KWOTĘ. Wygląda na to, że problem jest globalny bo pojawia się na wielu zagranicznych forach. Wygląda mi to na problem z oprogramowaniem, ale nie zamierzam czekać aż Sony łaskawie zrobi jakąś łatkę. Założę jeszcze oddzielelny wątek, ale myślę nad zwróceniem urządzenia  z powrotem do sklepu.

P.S czy warto bawić się w aktualizację oprogramowania przez USB skoro ta przez WiFi przebiegła pomyślnie i czy będzie to w ogóle możliwe skoro mam już najnowszą wersję?

profile.country.PL.title
stanley50
Użytkownik

Niestety ale chyba z tym oprogramowaniem to coś im nie wyszło, ja nie mam restartów ale np. dość często zdarza się tak że włączam tv, kontrolka się zapali ale telewizor się nie włączy, no to drugi raz włączam, pokazują się jakieś kolorowe obrazki trybiki i android, telewizor się wyłącza, dopiero po trzecim włączeniu się załącza. Mój tv to Kd-55XH9096.

Właśnie przed chwilą włączyłem telewizor i nowe zdarzenie tym razem kontrolka cały czas się paliła a telewizor się nie włączył i nie reagował na pilota, dopiero przytrzymanie power na pilocie przez parę sekund wyłączyło kontrolkę, ponowne włączenie, oczywiście kolorowe trybiki, android i telewizor włączony, uff.

profile.country.PL.title
Kamil89
Użytkownik

Próbowałem już robić z USB też aktualizacje i wyskakuje informacja że nie da się zrobić ponieważ tv posiada już najnowsza aktualizacje więc nie masz co probowac ponownej .