Podziel się wrażeniami!
26.01.2021 w końcu Sony jest u mnie w domu. Po perypetiach z OLED LG 65CX i Samsung 65 Q90t " obydwa oddane " stwierdziłem że nie zależy mi na tym całym HDMI 2.1 i nieskończonemu kontrastowi a postawie na wielkość 75 i jakość, jaką szczyci się Sony.
I tak było to naprawdę telewizor, który jeśli chodzi o jakość obrazu w filmach, bo na tym mi najbardziej zależało jest o niebo lepszy od Samsunga a czerń, którą tak się szczyci LG nie odbiega tak bardzo od wspomnianego OLED-a. Więc jakie było moje rozczarowanie, gdy po 9 dniach użytkowania pojawia się na ekranie biały ciągle świecący piksel a do tego 2 cm czarny pasek na środku ekranu.
Wiedząc że mam możliwość zwrotu telewizora do 14 dni ( zakup internetowy ) nie poddaję się chcę ten tylko bez piksela i czarnej kreski.
I tu zaczynają się schody !!!
Dzwonię do suportu dostaję info. Że mogą to naprawić, ale najlepiej zadzwonić do sklepu i oni powinni wymienić na nowy.
Tak też zrobiłem zgłosiłem do NEO NET problem i tu informacja od nich że najpierw musi przyjechać do mnie ich technik, żeby wymienić. Zgadzam się i czekam na technika i tu o dziwo z serwisu SONY.
4.02.2021 wizyta serwisanta. Stwierdził że piksel nie podlega wymianie a czarny pasek to on sam nie wie co to jest i decyzja należy do firmy. Nie wystawiając mi żadnej pisemnej opinii na miejscu. Na moje pytanie że dzwoniłem do suportu i poinformowano mnie że mogą to naprawić stwierdza że takich rzeczy się nie naprawia tylko wymienia telewizor i żebym nie słuchał ludzi z suportu, bo oni się tam zmieniają i nie wiedzą, jakie są procedury. HAHAHAHAHAHAHA
Po wyjściu super specjalisty dzwonię do suportu z pytaniem o co chodzi i dalej twierdze że chcę ten telewizor tylko bez wyżej wymienionych wad i tu odpowiedź na mail :cyt.
Po skonsultowaniu Pana zgłoszenia informujemy , iż zgodnie z regulaminem gwarancji możemy zaoferować tylko naprawę gwarancyjną. Jeżeli sklep jest w stanie zagwarantować Panu relatywne rozwiąznie to może Pan wybrać według własnych preferencji , które rozwiązanie jest dla Pana najbardziej korzystne.
Szkoda, bo ja już nie wierzę w to że przyjedzie znowu ten sam pan i powie ze jednak tego nie naprawiają. SONY poległo i telewizor, z którego jestem "zadowolony" muszę oddać. A na przyszłość nauczka, żeby jednak darować sobie zakup tej marki ze względu na gwarancję i pozostawianie klientów samym sobie. Szczęście że mam możliwość zwrotu nieszczęście że jednak zostanę przy mniejszym LG.
Rozwiązane! Idź do rozwiązania.
To proponują najlepsze dla Ciebie rozwiązanie. Nadal nie rozumiem w czym problem? Dostajesz gotówkę do ręki i sam decydujesz czy kupujesz taki sam czy inny, czy w ogóle. Gdyby powiedzieli, że tylko wymiana to by było gorzej bo byłaby szansa, że kolejny tez będzie wadliwy albo mogłeś się zrazić i nie chcieć dostać takiego samego. Jeszcze gorzej by było gdyby chcieli tylko naprawić. Wówczas to już w ogóle do kitu, bo kupujesz nowy tv a po kilku dniach jakiś koleś z serwisu demoluje go naprawą. A tak, to zaprezentowali wzorcowe podejście do klienta. Oczywiście Sony nie powinno mieć takich wpadek. Ale dobrą firmę poznaje się tez po sposobie rozwiązania problemu, które zdarzają się nawet najlepszym.
Mam prośbę przeczytaj dokładnie pierwszy mój wpis. Mi właśnie chodzi o wymianę.
" A tak, to zaprezentowali wzorcowe podejście do klienta. "
Czyli twoim zdaniem mam spakować telewizor 75" jechać do sklepu go oddać i kupić ponownie drugi za tą kasę, którą oddali. Z tą różnicą, że muszę dopłacić 800 zł, bo telewizor był, w promocji, o czym nie pisałem i wzięty na raty.
Nie powinno tak być, że telewizory za kilka lat są do wyrzucenia, a producent SONY nic z tym nie robi.
To nie są jednostkowe przypadki, coraz więcej niezadowolonych klientów SONY.
Oddaj Sony, to padaka! Kup Oleda Panasonica
Dzień dobry, Wicia75
Przejazuję Ci odpowiedź, jaką udało nam się uzyskać z Supportu:
-------------------
W przypadku problemów z jasnym pixelem na matrycy, zwykle naprawa telewizora dotyczy wymiany odbiornika. Wymianę w tej kwestii może dokonać serwis po uprzednim sprawdzeniu odbiornika.
-------------------
Pozdrawiam, Agnieszka_J
W dniu 18.02.2021 pojawił się u mnie ten sam technik z nowym telewizorem, a do tego z zupełnie innym nowym podejściem do mojej osoby (przypadek?). Jestem ogromnie zadowolony, ponieważ nadal uważam, że obraz na tym telewizorze jest jak dla mnie stworzony (filmy 4k uhd , netflix , xbox series x) i mam 75” . Mam nadzieję, że to koniec przygód i posłuży trochę czasu.
Moja rada dla SONY i ich serwisów nie wszyscy klienci chcą was oszukać tylko korzystać z waszych sprzętów i cieszyć się nimi. Poprawić kontakt serwis suport klient.
Rada dla tych, co będą w podobnej sytuacji nie odpuszczać.
POZDRAWIAM
Sprawdź jak możesz na Youtube włącz filmik UZBEKISTAN i zobacz czy idzie cały czas płynnie, czy nie zacina się?
UZBEKISTAN za mało precyzyjnie tych filmów trochę jest. https://www.youtube.com/watch?v=vQVwkyn3-F8 jeśli chodzi o ten to idzie. Ale to inna seria telewizorów i aktualizacja v6.5016.