anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

KD-XF9005 - brak dźwięku po wyszukiwaniu głosowym

profile.country.PL.title
Sergihno
Nowicjusz

KD-XF9005 - brak dźwięku po wyszukiwaniu głosowym

Witam,

 

Posiadam TV KD-XF9005, jeszcze na Androidzie 7.0 (bo system dalej nie widzi aktualizacji do 8.0). TV mam podłączony do kolumn przez kabel optyczny do wzmacniacza. Nie mam problemu z dźwiękem jeśli chodzi o normalne korzystanie z TV, Netflixa, YouTube itd. Problem pojawia się wtedy gdy wyszukuje coś głosowo. Np. oglądam TV i wyszukuje jakiś materiał głosowo, włączam go w YouTube i wtedy materiał na YouTube leci bez dźwięku i również tracę  wtedy dźwięk jak wracam do oglądania TV. Ponowne uruchomienie TV przywraca dźwięk. Czy ktoś wie czemu wybieranie głosowe sprawia, że dźwięk znika ?

 

pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc

2 ODPOW. 2
profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Witaj Sergihno, zgłosiłam Twój problem do Supportu Sony, damy znać jak tylko pojawi się odpowiedź. Pozdrawiam, Agnieszka_J

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@Sergihno oto odpowiedź supportu:


W pierwszej kolejności zachęcam do aktualizacji telewizora przez USB, ponieważ najprawdopodobniej problem tkwi w oprogramowaniu:

https://www.sony.pl/electronics/support/lcd-tvs-android-xf90xx_x90xxf-series/kd-55xf9005/downloads/0...

Po aktualizacji zalecam wyczyszczenie pamięci podręcznej poprzez HOME - Ustawienia - Pamięć i resetowanie - Wewnętrzna pamięć współdzielona - Dane w pamięci podręcznej - OK.

Jeśli problem mimo wszystko nie ustąpiłby to kolejnym krokiem będzie przywrócenie ustawień fabrycznych (również w menu "Pamięć i resetowanie").



Pozdrawiam