Podziel się wrażeniami!
Witam,
Posiadam TV KD-XF9005, jeszcze na Androidzie 7.0 (bo system dalej nie widzi aktualizacji do 8.0). TV mam podłączony do kolumn przez kabel optyczny do wzmacniacza. Nie mam problemu z dźwiękem jeśli chodzi o normalne korzystanie z TV, Netflixa, YouTube itd. Problem pojawia się wtedy gdy wyszukuje coś głosowo. Np. oglądam TV i wyszukuje jakiś materiał głosowo, włączam go w YouTube i wtedy materiał na YouTube leci bez dźwięku i również tracę wtedy dźwięk jak wracam do oglądania TV. Ponowne uruchomienie TV przywraca dźwięk. Czy ktoś wie czemu wybieranie głosowe sprawia, że dźwięk znika ?
pozdrawiam i z góry dzięki za pomoc
Witaj Sergihno, zgłosiłam Twój problem do Supportu Sony, damy znać jak tylko pojawi się odpowiedź. Pozdrawiam, Agnieszka_J
Witam,
@Sergihno oto odpowiedź supportu:
W pierwszej kolejności zachęcam do aktualizacji telewizora przez USB, ponieważ najprawdopodobniej problem tkwi w oprogramowaniu:
Po aktualizacji zalecam wyczyszczenie pamięci podręcznej poprzez HOME - Ustawienia - Pamięć i resetowanie - Wewnętrzna pamięć współdzielona - Dane w pamięci podręcznej - OK.
Jeśli problem mimo wszystko nie ustąpiłby to kolejnym krokiem będzie przywrócenie ustawień fabrycznych (również w menu "Pamięć i resetowanie").
Pozdrawiam