Podziel się wrażeniami!
Witam.Posiadam telewizor od listopada 2017 roku.Mam problem z pikselującym obrazem w bardzo ciemnych (prawie czarnych) lub białych fragmentach obrazu.Zakłócenia występują podczas oglądania filmów.Sygnał tv mam od Orange Love światłowód.Macie pomysły co zrobić?Od czasu do czasu wyskakuje w tv górny pasek.Pozdrawiam Darek.
Darek,
Warto skonsultować się w tej sprawie z naszym serwisem. Droga kontaktu do wyboru:
poprzez formularz na stronie: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email, telefonicznie dzwoniąc pod numer tel. 22 3060694 lub e-mailowo: customersupport.pl@eu.sony.com.
Doradzą jak najszybciej rozwiązać problem
Witam,
@daras38 zgłosiłem Twój problem do suppportu Sony - oto ich odpowiedź:
Proszę prawdzić w aplikacjach albo przy odtwarzaniu z np. pendrive'a czy podobna sytuacja ma miejsce. Jeśli nie, to wina leży po stronie dostawcy TV. Jeśli tak, zalecamy kontakt z naszą pomocą techniczną:
Telefon: 22 306 06 94
E-mail: customersupport.pl@eu.sony.com
Pozdrawiam