Podziel się wrażeniami!
Czesc.
Od 2 miesiecy mam taki zestaw:
TV: KE-55XH9005
Soundbar: HT ZF9 3.1
Wszystko jest ok, ale pojawia sie maly problem z dzwiekiem.
TV i SOUNDBAR polaczone przez kabel HDMI zlacze ARC
PROBLEM:
w czasie ogladania tresci na TV (antena DVB, STATELITA, Netflix, YOUTUBE, Spotify - obojetne) czasem dochodzi do wylaczenia glosnikow w listwie, ale nadal dziala Subwoofer. Wtedy musze nacisnac na pilocie TV USTAWIENIA -> DZWIEK nastepnie wybrac glosniki w TV i ponownie wlaczyc (wybrac z listy) dwiek na Sondbar. Wtedy znow listwa gra normalnie. Co ciekawe - dzieje sie tak kiedy w domu wylaczy/wlaczy lodowka, inne pradozerne urzadzenie - wyglada to tak jak by listwa reagowala na skok napiecia ? i wyciszala dzwiek w listwie (chociaz nadal dziala bo subwoofer dziala bez zaklocen). Byl robiony reset urzadzen. TV i sounbar byly podpinane przez rozne listwy (2 listw stabilizujace podlaczone do roznych gniazdek) oraz bezposrednio do kontaktu. Przy podlaczeniu przez kabel OPTI problem nie wystepowal (ale dzwiek jest innz i nie dziala wiele funkcji). Urzadzenia byly podpinane tez bez listw stabilizacyjnych. Inne urzadzenia (od innych producentow) dzialaja normalnie. Problem dotyczy jedynie TV + Soundbar (HDMI ARC).
Ktos cos podpowie?
Serwis... serwis to moze nie istniec. Probelm lezal po stronie kabla. Minimum dla przewodu HDMI do laczenia TV z subwoferem to 1.4 - u mnie to generrowalo problemy. Dopiero kiedy wymienilem przewod na 2.0 (jakis extra ekranowany) probelemy zostaly wspomieniem.
A serwis? A serwis by byawil sie w kurierow, a i tak by nie doszedl do tego w czm problem bo przeciez oni maja EXTRA KABLE i pewnie w poblizu brak urzadzen typu pralka, lodowka (a do tego by musieli sie wstrzelic czasowo aby akurat jakas akcja byla w tych urzadzeniach).
Nie wiem czemu pstrykanie lodowki wplywa na dzialanie listwy dzwiekowej jesli jest slabszy kabel. Dla mnie to amatorka jest. I o ile sprzet gra przyzwoicie, to takie przygody polozyly cien - tym bardziej, ze serwis odbierajac telefon jedyne co potrafi wydukac, to to, ze trzeba spakowac urzadzenie i je wyslac... nic dziwnego jak zatrudnia sie najtansze call center... po to zeby pozniej miec na DHLa i lepbskich gosci, ktorzy traca czas na sprawdzanie i podpinanie sprzetu w serwisie. A pozniej i tak dochodzi do wymiany... no coz - nowoczesne korpo podejscie do biznesu... jedna spoloka padnie, powstanie inna, ale marka nadal bedzie trwac i wciskac w sumie dobry sprzet z coraz gorszym wsparciem...
U mnie pomogla wymiana kabla HDMI (TV -> SOUNDBAR) z 1.4 HAMA na 2.0 HAMA. Problemy znikly jak reka odjal.