Podziel się wrażeniami!
Do rzadkości należą dni, kiedy przy pierwszym włączeniu telewizora pojawia się program. Jedyne co się pojawia to napis w prawym dolnym rogu ekranu "Wybrany kanał jest kodowany lub nie można go odkodować. Sprawdź, czy moduł CA i karta Smart są prawidłowo włożone”. Aby pojawił się obraz, najczęściej moduł z kartą muszę wyciągnąć z gniazda i ponownie włożyć. Bywa też, że konieczne jest odłączenie i załączenie zasilania. Żeby było śmieszniej, serwis stwierdza, że odbiornik jest sprawny. Również dostawca programów nie jest w stanie nic zrobić pomimo kilkakrotnej zmiany modułu i karty. A ja zostaję z problemem!!!
Pierwsze co bym sprawdził, to upewnij się, że konfigurujesz moduł CA dokładnie tak jak w instrukcji od dostawcy.
Sprawdź czy masz soft w wersji 6.1576
Podobne komunikaty i problemy występowały w modelach np. X94J przed aktualizacją.