anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Kolejny błąd we flagowym tv xg9505 - pasek z nazwą kanału nie znika

profile.country.PL.title
jarek2008
Użytkownik

Kolejny błąd we flagowym tv xg9505 - pasek z nazwą kanału nie znika

Czy ma ktoś podobny problem? Raz na jakiś czas nie wiadomo kiedy dzieją się dziwne rzeczy z tym tv. Jak ustaliliśmy dźwięk sobie działa jak chce, czasem nie da się włączyć z pilota i trzeba wyjąć wtyczkę z gniazdka sieciowego, niektórym wysiada YouTube, Netflix działa przez 3 minuty potem szarpie i nie da się oglądać, a teraz doszło to, że pasek z nazwą kanału nie znika, przycisk info nie wywołuje tej drugiej belki z informacją o bieżącym programie i pomaga tylko restart z pilota lub wtyczką. 

Ktoś ma taką przypadłość? 

A może jeszcze jakieś babole w tym jakże znamienitym tv. Chyba będę walczył z rękojmią...

2 ODPOW. 2
profile.country.PL.title
Ekspert_Sony
Community Team

Witam,

 

sugeruję wykonać reset do ustawień fabrycznych i aktualizację oprogramowania, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś. Ponadto, nie należy wyciągać wtyczki od TV z gniazdka - od tego jest tzw. miękki reset, który wykonuje się przytrzymując przez 5 sekund przycisk Power na pilocie.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
jarek2008
Użytkownik

Kupiony 27/12/2019 od tego czasu 4 resety, najnowsze oprogramowanie i jest gorzej niż na poprzedniej wersji Androida.

"Nie należy wyciągać wtyczki" - trzeba bo tv nie chciał się nijak włączyć, ani pilotem, ani przyciskiem z tyłu. Ja nie wyłączam wyciągając.

Co do restartu poprzez uruchom ponownie jestem przyzwyczajony bo to jedyna opcja dająca w miare stabilne działanie