Podziel się wrażeniami!
Witam mam problem moze tutaj znajde porade jak pozbyc sie malych muszek przecinkow pod matryca tv juz po gwarancji kupiony w 2018 roku
edited
Witaj neptun36, jeśli nie otrzymasz wkrótce satysfakcjonującej odpowiedzi od naszych forumowiczów, skontaktuj się proszę z Sony Support.
Można to zrobić telefonicznie lub poprzez formularz, dane kontaktowe tutaj:
tel. +48 223060694
https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email
Pozdrawiam, Agnieszka_J
Jeżeli po gwarancji pozostaje już tylko odpłatne czyszczenie matrycy.
W ramach gwarancji przysługuje jednorazowe czyszczenie i to jak grzecznie poprosisz Sony (Łaskawcy).
Cześć wszystkim. Mam KD-55XH9005 i ten sam problem. Właśnie rozpocząłem niestety walkę w tym temacie. Masz szczęście że dopiero po czterech latach. U mnie wystąpiło po nieco ponad roku użytkowania. Serwis stwierdził powołując się na instrukcję obsługi że to wina zakurzenia w pomieszczeniu. Matryca musi mieć wentylację, ale nie może się tam dostawać kurz. Zaproponowali jednorazowe czyszczenie bez uznania reklamacji i bez gwarancji usunięcia problemu. Sklep nie uznał rękojmi powołując się na kodeks cywilny. Dzisiaj wysyłam wszystko do Rzecznika Praw Konsumenta. Po otrzymaniu odpowiedzi proponuję złożenie sprawy w Sądzie może udałoby się zebrać w grupę i złożyć pozew zbiorowy.
Ciekawostką jest, że na moje zapytanie dlaczego tak się nie dzieje w innych krajach usłyszałem że w Polsce mamy dużo większe zanieczyszczenie gdyż inne kraje dbają bardziej o jakość powietrza. Sony Robi sobie z nas "jaja". Ja nie odpuszczę i będę walczył do upadłego.