anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

muchy pod matryca

profile.country.PL.title
neptun36
Poszukiwacz

muchy pod matryca

Witam mam problem moze tutaj znajde porade jak pozbyc sie malych muszek przecinkow pod matryca  tv juz po gwarancji kupiony w 2018 roku

4 ODPOW. 4
profile.country.PL.title
Karolina_L
Moderator

edited

profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Witaj neptun36, jeśli nie otrzymasz wkrótce satysfakcjonującej odpowiedzi od naszych forumowiczów, skontaktuj się proszę z Sony Support. 

Można to zrobić telefonicznie lub poprzez formularz, dane kontaktowe tutaj: 
tel. +48 223060694
https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email
Pozdrawiam, Agnieszka_J

profile.country.PL.title
Sebol74
Użytkownik

Jeżeli po gwarancji pozostaje już tylko odpłatne czyszczenie matrycy.

W ramach gwarancji przysługuje jednorazowe czyszczenie i to jak grzecznie poprosisz Sony (Łaskawcy).

 

profile.country.PL.title
Karas79
Użytkownik

Cześć wszystkim. Mam KD-55XH9005 i ten sam problem.  Właśnie rozpocząłem niestety walkę w tym temacie. Masz szczęście że dopiero po czterech latach. U mnie wystąpiło po nieco ponad roku użytkowania. Serwis stwierdził powołując się na instrukcję obsługi że to wina zakurzenia w pomieszczeniu. Matryca musi mieć wentylację, ale nie może się tam dostawać kurz. Zaproponowali jednorazowe czyszczenie bez uznania reklamacji i bez gwarancji usunięcia problemu. Sklep nie uznał rękojmi powołując się na kodeks cywilny. Dzisiaj wysyłam wszystko do Rzecznika Praw Konsumenta. Po otrzymaniu odpowiedzi proponuję złożenie sprawy w Sądzie może udałoby się zebrać w grupę i złożyć pozew zbiorowy. 

Ciekawostką jest, że na moje zapytanie dlaczego tak się nie dzieje w innych krajach usłyszałem że w Polsce mamy dużo większe zanieczyszczenie gdyż inne kraje dbają bardziej o jakość powietrza. Sony Robi sobie z nas "jaja". Ja nie odpuszczę i będę walczył do upadłego.