Podziel się wrażeniami!
Czołem. Świeżo zakupiłem 55hx9005 i jestem załamany. Screen mirroring nie działa choć przed wymianą wersji firmware na 6.01 udało mi się podłączyć telefon a teraz nie ma szans. Wifi Direct nie działa zupelnie, stałe rozłącza z siecią wifi 5Ghz. I to co przepełniło czarę goryczy to Netflix w 4k odbiera tragicznie. Faktycznie SONY TV umiera. Nie poleciałbym tego tv nawet najgorszemu wrogowi. Szkoda
Nie polecam instalowania najnowszego oprogramowania. Wielu ludzi włącznie ze mną ma po aktualizacji problemy z wyłączaniem się telewizora i inne dziwne rzeczy. Chociaż ja problemu z Netflixem nie mam. Też nowy TV ale myślelę nad zwróceniem go do sklepu.
Podniosłem do wersji 6.03 ale jest więcej problemów. Np. brak ustawień Airplay i ogólnie nic to nie dało. Też myślę o zwrocie ale teraz może być problem bo kupiłem w Sony center stacjonarnym a teraz wszystko pozamykane. I powstał problem.
Cześć, polecam kontakt bezpośrednio z naszym zespołem pomocy technicznej, telefonicznie (+48 223060694) lub poprzez formularz na stronie: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email?cat=electronics?cat=televisions-projectors&cpin...