anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Netflix zły obraz 4k ziarnienire

profile.country.PL.title
Karas79
Użytkownik

Netflix zły obraz 4k ziarnienire

Czołem. Świeżo zakupiłem 55hx9005 i jestem załamany. Screen mirroring nie działa choć przed wymianą wersji firmware na 6.01 udało mi się podłączyć telefon a teraz nie ma szans. Wifi Direct nie działa zupelnie, stałe rozłącza z siecią wifi 5Ghz. I to co przepełniło czarę goryczy to Netflix w 4k odbiera tragicznie. Faktycznie SONY TV umiera. Nie poleciałbym tego tv nawet najgorszemu wrogowi. Szkoda

Tagi (1)
4 ODPOW. 4
profile.country.PL.title
Piotr.Kummer
Użytkownik
profile.country.PL.title
Piechu92
Poszukiwacz

Nie polecam instalowania najnowszego oprogramowania. Wielu ludzi włącznie ze mną ma po aktualizacji problemy z wyłączaniem się telewizora i inne dziwne rzeczy. Chociaż ja problemu z Netflixem nie mam. Też nowy TV ale myślelę nad zwróceniem go do sklepu.

profile.country.PL.title
Karas79
Użytkownik

Podniosłem do wersji 6.03 ale jest więcej problemów. Np. brak ustawień Airplay i ogólnie nic to nie dało. Też myślę o zwrocie ale teraz może być problem bo kupiłem w Sony center stacjonarnym a teraz wszystko pozamykane. I powstał problem. 

profile.country.PL.title
Karolina_L
Moderator

Cześć, polecam kontakt bezpośrednio z naszym zespołem pomocy technicznej, telefonicznie (+48 223060694) lub poprzez formularz na stronie: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email?cat=electronics?cat=televisions-projectors&cpin...