anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Nie działa dźwięk z telewizora 55XG8596 w soundbarze HT-SD35.

profile.country.PL.title
klasowski
Użytkownik

Nie działa dźwięk z telewizora 55XG8596 w soundbarze HT-SD35.

Witam! Posiadam zakupione w niedawnym czasie telewizor 55XG8596 i soundbar HT-SD35. Sprzęt był podłączony od początku poprzez złącze HDMI eARC/ARC. W dniu dzisiejszym bez powodu przestał działać głos przez soundbar.

I tak:

- soundbar sprawny, działa demo i dźwięk przez bluetooth,

- kabel HDMI sprawny,

- "kontakt" między sprzętami jest, bo po wybraniu źródła HDMI ARC na telewizorze pojawia się czarny ekran z informacją z soundbara,

- wypróbowałem wszystko co znalazłem w internetach,

- telewizor zresetowany do ustawień fabrycznych.

Jakby ktoś miał jakiś pomysł to z góry dzięki.

19 ODPOW. 19
profile.country.PL.title
Ekspert_Sony
Community Team

Czy telewizor jest zaktualizowany do najnowszej wersji oprogramowania? Warto spróbować zresetować soundbar, przytrzymaj przycisk "Power" i "Volume -" przez ponad 5 sekund.

profile.country.PL.title
klasowski
Użytkownik

Telewizor zaktualizowany, soundbar zresetowany. Telewizor przywrócony do ustawień fabrycznych. I dalej nic.

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Po pierwsze sprawdź, że ktoś w ustawieniach nie zmienił wyjście audio na inne niż poniżej:

Naciśnij przycisk HOME i wybierz następujące opcje.
[Ustawienia] — [Obraz i dźwięk] — [Wyjście audio] — [Głośnik] — [System audio].

Jeśli jest ustawione poprawnie spróbuj gdy TV jest włączony zrobić miękki reset poprzez dłuższe przytrzymanie klawisza "Power" na pilocie, aż TV ponownie się uruchomi.

Jak nie pomoże daj znać.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
klasowski
Użytkownik

Niestety nie pomogło. Ja już nie mam pomysłów, a zrobiłem wszystko co znalazłem w internecie. Łącznie z restartami, przywróceniami do ustawień fabrycznych.

profile.country.PL.title
Ekspert_Sony
Community Team

Warto jeszcze sprawdzić czy dźwięk pojawi się po podłączeniu kablem optycznym. Jeżeli tak to wszystko będzie wskazywało na problem z gniazdem hdmi, w takim wypadku zostaję wymiana sprzętu na nowy/naprawa gwarancyjna.

profile.country.PL.title
klasowski
Użytkownik

TL;DR

1. w domu nie działa

2. w sklepie działa

3. ponownie w domu nie działa

 

No więc tak.

Na kablu optycznym soundbar działa, niestety sprawdziłem tylko przez dekoder bo na telewizor nie miałem za bardzo jak, bo został zawieszony na ścianie. Ale najlepsze było to, że biorę soundbar do sklepu, gdzie był kupiony celem sprawdzenia i wszystko działa, pożyczyłem ich kabel HDMI, na którym był podłączony i jadę do domu, gdzie po podłączeniu wszystkiego dalej bez efektu. No to ściągam telewizor ze ściany i pakuję do samochodu. W sklepie podłączają sklepowy soundbar i wszystko działa, przyniosłem z auta swój soundbar, podłączają go i ku**a wszystko działa. Myślę sobie, że telewizor potrzebował odłączenia od prądu na około 20 minut i go pakuję z powrotem na samochód. Dojeżdżam do domu, podłączam wszystko i co...? Gó**o! Dalej nie działa, nawet specjalnie kupiłem niby lepszy kabel HDMI i dalej lipa.

profile.country.PL.title
newkind
Użytkownik

Podłączasz od razu wszystki urządzenia czy tylko sam soundbar? Spróbuj z samym soundbarem, bo czasem jedno z dodatkowych urządzeń może mieć problem z HDMI CEC i wpływa to na inne urządzenia.

profile.country.PL.title
klasowski
Użytkownik

I się wyjaśniło. Sam soundbar działa lecz po podłączeniu dekodera C+ przestaje. Jak można temu zaradzić?

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Sprawdź w ustawieniach dekodera czy jest możliwość wyłączenia sterowania HDMI.

 

Pozdrawiam