Podziel się wrażeniami!
Od jakiegoś czasu zdarza się że zestaw samoczynnie wyłącza się i dźwięk przechodzi na TV.
Witam,
upewnij się, że soundbar posiada najnowszą wersję oprogramowania: https://www.sony.pl/electronics/support/home-theater-sound-bars-home-theater-systems/ht-zf9/download...
Jeżeli sytuacja się powtórzy, przeprowadź reset zestawu:
1. Naciśnij przycisk HOME. Na ekranie telewizora wyświetlone zostanie menu główne.
2. Wybierz [Setup] - [Advanced Settings] z menu głównego.
3. Wybierz [Resetting].
4. Wybierz pozycję menu, którą chcesz zresetować.
5. Wybierz [Start].
Pozdrawiam
Witam
Mam podobny problem
Belka resetuje się co 60 min
W serwisie podobno problem nie wystepepuje
Telewizor xf90 55
Podłączone przez hdmi arc
Nic więcej nie jest podłączone
Pozdrawiam
Niestety to raczej wina tv i oprogramowania. Mam to samo w xh 9095. Servis był i stwierdził, że znają problem i podobno sony ma wypuścić aktualizacje tylko NIK nie umie powiedzieć kiedy
Dzieje się też na optyku.
Chyba na tym kablu nie ma sterowania z tv?
Wcześniej pisałeś, że podłączony przez hdmi arc???
Tak i zmieniłem na optyka zobaczyć jaka będzie reakcja.
Bez zmian.
Witam,
Jeśli soundbar wyłącza się również przy podłączonym tylko optyku to ewidentnie problem leży w soundbarze.
Jak reset nie pomaga to ponownie wizyta w serwisie.
Pozdrawiam
Obecnie następuje nieregularny reset. To znaczy zestaw się wyłącza i po chwili ponownie włącza przy czym nastawa głośności zestawu jaka by nie była przed wyłączeniem zawsze wraca ustawienie 20. Czyli ponieważ są dni kiedy nie dzieje się nic a w kolejnym dniu następują kolejno 3 takie zdarzenia nie jest to sprawa sprzętowa. Jestem przekonany że wizyta w serwisie nic nie da, jest to kwestia oprogramowania które u Sony jest niestety tragiczne !! Kupuję zestaw ok 2000 euro (ok 10000 PLN) i co oprogramowanie decyduje kiedy się zresetuje - szok.
Spróbuj zresetować ustawienia WiFi i nie lacz się ponownie do sieci
Zobacz czy bez połączenia internetowego poprawi się
Pozdrawiam