anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Nieregularne samoczynne wyłączanie zestawu Sund Bar HT-ZF9

profile.country.PL.title
brysiu54
Poszukiwacz

Nieregularne samoczynne wyłączanie zestawu Sund Bar HT-ZF9

Od jakiegoś czasu zdarza się że zestaw samoczynnie wyłącza się i dźwięk przechodzi na TV. 

12 ODPOW. 12
profile.country.PL.title
Ekspert_Sony
Community Team

Witam,

 

upewnij się, że soundbar posiada najnowszą wersję oprogramowania: https://www.sony.pl/electronics/support/home-theater-sound-bars-home-theater-systems/ht-zf9/download...

Jeżeli sytuacja się powtórzy, przeprowadź reset zestawu:

 

1. Naciśnij przycisk HOME. Na ekranie telewizora wyświetlone zostanie menu główne.
2. Wybierz [Setup] - [Advanced Settings] z menu głównego.
3. Wybierz [Resetting].
4. Wybierz pozycję menu, którą chcesz zresetować.
5. Wybierz [Start].

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
erdehan
Poszukiwacz

Witam

Mam podobny problem

Belka resetuje się co 60 min 

W serwisie podobno problem nie wystepepuje

Telewizor xf90 55

Podłączone przez hdmi arc

Nic więcej nie jest podłączone

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
Michal_1988
Użytkownik

Niestety to raczej wina tv i oprogramowania. Mam to samo w xh 9095. Servis był i stwierdził, że znają problem i podobno sony ma wypuścić aktualizacje tylko NIK nie umie powiedzieć kiedy

profile.country.PL.title
erdehan
Poszukiwacz

Dzieje się też na optyku.

Chyba  na tym kablu nie ma sterowania z tv?

profile.country.PL.title
Michal_88
Poszukiwacz

Wcześniej pisałeś, że podłączony przez hdmi arc???

profile.country.PL.title
erdehan
Poszukiwacz

Tak i zmieniłem na optyka zobaczyć jaka będzie reakcja.

Bez zmian.

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Jeśli soundbar wyłącza się również przy podłączonym tylko optyku to ewidentnie problem leży w soundbarze.

Jak reset nie pomaga to ponownie wizyta w serwisie.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
brysiu54
Poszukiwacz

Obecnie następuje nieregularny reset. To znaczy zestaw się wyłącza i po chwili ponownie włącza przy czym nastawa głośności zestawu jaka by nie była przed wyłączeniem  zawsze wraca ustawienie 20. Czyli ponieważ są dni kiedy nie dzieje się nic a w kolejnym dniu następują kolejno 3 takie zdarzenia nie jest to sprawa sprzętowa. Jestem przekonany że wizyta w serwisie nic nie da, jest to kwestia oprogramowania które u Sony jest niestety tragiczne !! Kupuję zestaw ok 2000 euro (ok 10000 PLN) i co oprogramowanie decyduje kiedy się zresetuje - szok.

profile.country.PL.title
erdehan
Poszukiwacz

Spróbuj zresetować ustawienia WiFi i nie lacz się ponownie do sieci

Zobacz czy bez połączenia internetowego poprawi się

Pozdrawiam