Podziel się wrażeniami!
Po zaktualizowaniu KD-55XG9505 do najnowszej wersji jest problem z soundbarem HT-S350 który jest połączony poprzed hdmi ARC - przy przełączaniu z kablówki (hdmi1) na netflix czy inną aplikację (youtube, player) nie ma dźwięku. Trzeba uruchamiać ponownie tv, nawet wyłączenie głośnika i włączenie ponowne nie pomaga.
Jest ktoś w stanie pomóc rozwiązać ten problem?
Dzień dobry, Feedzik , czy kontaktowałeś się już w tej sprawie z Sony Support? Można to zrobić telefonicznie lub poprzez formularz, dane kontaktowe tutaj:
tel. +48 223060694
https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email
Pozdrawiam, Agnieszka_J
Skontaktujemy się i usłyszymy zaktualizuj-zaktualizowalem, przywróć ustawienia fabryczne - przywróciłem aaa no to przepraszamy. A problem pozostanie bo reset już był. Mam to samo traci dźwięk i trzeba restartować przez twardy restart...
Model 85XG8596
Po aktualizacji notoryczne zaniki dzwieku DTS, DD zarówno w aplikacjach KODI czy MediaPlayer jak również w Netflixie. Raz dźwięk jest raz nie ma, znika, wraca - porażka. Chwilowo pomaga restart potem problemy wracają.
Dodatkowo juz dwukrotnie zwieszka totalna na Netflixie po czym aplikacja się sama zamyka.
W sobotę zrobię powrót do ustawień fabrycznych ale nie jestem optymistą.
Kto jeszcze nie robił aktualizacji niech sie poważnie zastanowi bo to jest tragedia. Telewizory za kilkanaście tysięcy a oprogramowania jak do tabletów za pare stówek....
U mnie dokładnie to samo TV KD-65XG9505. Nie muszę nic dodawać obajwy 1:1
Jestem po resetach (wyjęcie wtyczki z prądu, jak i dwóch (jakby to miało jakoś pomóc) tzw twardych resetach czyli przywrócenie ustawień fabrycznych. Raz z menu, raz wymuszone przyciskami na TV. Najchętniej wgrałbym jeszcze raz ROM, ale nie da się.
Po wszystkich operacjach poprawiło się trochę jeśli chodzi o zawieszki, ale problemy z dzwiękiem te same.