Podziel się wrażeniami!
czesc,
jestem nowym uzytkownikiem TV KD-43XG8096.
Zauwazylem problem z aplikacja Spotify. Po pewnym czasie sluchania muzyki telewizor sie zawiesza. Muzyka dalej jest odtwarzana ale telewiozor nie reaguje na zadne polecenia z pilota lub przyciskow fizycznych (z tylu tv). Nie da sie wygasic aplikacji, zmienic glosnosci TV, wygasic TV. Sytuacja pojawila sie kilka razy, za kazdym razem potrzebne bylo wylaczenie z sieci.
Czy ktos zna problem? Jakies porady?
Help line nie podejmuje tematu bo aplikacja jest zewnetrzna.
Witam,
Ze względu, że to aplikacja firmy trzeciej musisz w tym przypadku napisać do jej twórcy. Ze strony TV możesz wyczyścić pamięć podręczną aplikacji.
Pozdrawiam
Witam,
czy może udało się znaleźć rozwiązanie tego problemu?
Mam podobną awarię i nie wydaje mi się, żeby była to usterka aplikacji.
Pozdrawiam