anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

problem Spotify KD-43XG8096

profile.country.PL.title
PrzemekOCR
Poszukiwacz

problem Spotify KD-43XG8096

czesc,

jestem nowym uzytkownikiem TV KD-43XG8096.

Zauwazylem problem z aplikacja Spotify. Po pewnym czasie sluchania muzyki telewizor sie zawiesza. Muzyka dalej jest odtwarzana ale telewiozor nie reaguje na zadne polecenia z pilota lub przyciskow fizycznych (z tylu tv). Nie da sie wygasic aplikacji, zmienic glosnosci TV, wygasic TV. Sytuacja pojawila sie kilka razy, za kazdym razem potrzebne bylo wylaczenie z sieci.

Czy ktos zna problem? Jakies porady?
Help line nie podejmuje tematu bo aplikacja jest zewnetrzna.

2 ODPOW. 2
profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Ze względu, że to aplikacja firmy trzeciej musisz w tym przypadku napisać do jej twórcy. Ze strony TV możesz wyczyścić pamięć podręczną aplikacji.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
Stoodent2236
Poszukiwacz

Witam,

czy może udało się znaleźć rozwiązanie tego problemu?

Mam podobną awarię i nie wydaje mi się, żeby była to usterka aplikacji.

Pozdrawiam