anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Dolby Atmos w XG8596

profile.country.PL.title
tomekXG
Poszukiwacz

Dolby Atmos w XG8596

Witam.

Chciałbym prosić o poradę. Po zaktualizowaniu mojego Sony XG8596 do Androida 9, telewizor otrzymał m. in. możliwość odtwarzania dźwięku Dolby Atmos na głośnikach telewizora. Czy po podłączeniu poprzez eARC  do telewizora soundbara z obsługą tego dźwięku  (np XF-9000), obsługa Atmos na tym urządzeniu audio też będzie utrzymana? Źródłem materiału jest Netflix z aplikacji w telewizorze.

Z góry dziękuję za odpowiedź.

 

4 ODPOW. 4
profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

Witaj @tomekXG

Zanim zgłosi się z odpowiedzią ktoś z forumowiczów,  zachęcam do kontaktu z Sony Support, dane kontaktowe poniżej: 
tel. +48 223060694
https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email
Pozdrawiam, Agnieszka_J
 

profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Po podłączeniu systemu audio (amplituner, soundbar) do złącza HDMI/eARC, telewizor powinie automatycznie wykryć dane urządzenie i przełączyć się na funkcje audio system. Oczywiście dźwięk w formacie Dolby Atmos z aplikacji Netflix jest wspierany i bez problemu będzie wysyłany na soundbar, tylko na ten moment jest problem z najnowszą aktualizacją systemu android, która sprawia problemy z przesyłaniem dźwięku przez złącze ARC i ma to być naprawione przy najnowszej aktualizacji.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
tomekXG
Poszukiwacz

Witam.

czy chodzi o aktualizację v6.3598?
Z nią jest problem?

Dziękuje z góry za odpowiedź.

pozdrawiam
profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Tak - chodzi o tą aktualizację.

 

Pozdrawiam