Podziel się wrażeniami!
Witam, proszę o informacje w sprawie rozwiązania problemu Wifi, w telewizorach z Androidem zakreśle tu dwa modele które posiadam (55XE oraz 49XF).
Temat jest poruszany na wielu forach i przeważnie informacja z supportu, zresetować telewizor ustawić ręcznie kanał 1, 6 lub 11. Nie przynosi to efektu, internet działa prawidłowo po kablu Ethernet, problemy jakie występują z modułem Wifi to częste rozłączanie urządzenia, nie przyjmowanie hasła wifi, lub połączenie jest włączone lecz brak internetu. A po połączeniu prędkość maksymalna jaka jest osiągana to 30 - 4* Mbps. Nie jest to wina połączenia sieciowego routera 300 Mbps UPC, jest to wina modułu wifi lub wadliwego oprogramowania, czy serwis Sony ma jakieś rozwiązanie? (wymiana modułu wifi, aktualizacja oprogramowania)?
Witaj, @Sztormik86
Roumiem, że kontaktowałeś się już w tej sprawie z Supportem Sony, wysłałam jednak zapytanie w tej sprawie ponownie do naszego działu wsparcia - damy znać jak tylko otrzymamy odpowiedź.
Tymaczasem podaję namiary do Supportu w razie, gdybyś chciał skontaktować się z nimi ponownie:
tel. +48 223060694
https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email
Pozdrawiam, Agnieszka_J
Witam,
@Sztormik86 twój problem został zgłoszony do supportu - oto odpowiedź:
Klient na początku musi się upewnić czy ma zainstalowana aktualizacje z naszej strony sony.pl, która poprawia łączenie z routerami. Także klient może sprawdzić połączenie za pomocą funkcji hotspot w smartfonie i upewnić się czy problem jest po stronie routera lub telewizora.
Pozdrawiam