Podziel się wrażeniami!
Witam wszystkich
Otóż mam taki problem ze swoim telewizorem,kiedy używam np: yt,netflix,opery,google play czy nawet jakiegokolwiek urządzenia podłączonego pod hdmi przez dłuższą chwilę i chce wrócić do oglądania tv cyfrowej to wyświetla się informacja"wybrana usługa jest kodowana lub nie można jej odkodować,sprawdż czy moduł ca i karta smart zostały włożone prawidłowo"i dopiero po przełączeniu kanałów +/ -pojawia się obraz.Sprawe zgłosiłem do operatora kablówki(Inea Poznań) który wymienił moduł i kartę ale oświadczył że to napewno wina telewizora no i faktycznie problem pozostał.Dodam,że wcześniej też używałem modułu na sony kdl-ex500 i wszystko było ok.
Czy można coś na to poradzić? trochę to irytujące że w sprzęcie ze ok5000zł dzieją sie takie rzeczy.Z góry dziękuje za pomoc.Pozdrawiam
@xsyronU mnie przy W755C jest to samo. O tym ,że takie rzeczy mogą się zdarzać pisze nawet w instrukcji w wersji papierowej. Więc raczej nic z tym nie zrobisz.
pozdrawiam
Dzięki za info.Pozdrawiam
Też jestem w Inei i mam podobne objawy. Wygląda, że coś nie do końca dobrze działa na styku Android / moduł CI. Jeśli wykażesz się cierpliwością (około 40 sek.) obraz powróci, ale to chyba marne pocieszenie, prawda?
@TomTheMenace U mnie czas powrotu do obrazu trwa około 5 sekund. Sprawdzone na dwóch różnych modułach. Ale nawet ten krótszy okres jest irytujący.
Chyba bardziej cierpliwy jestem. Całe szczęście, że nie zdarza się to u mnie szczególnie często (xe93).
Witaj, @xsyron
Po skontaktowaniu się z naszym Supportem, przekazuję następujące wskazówki:
---
Uprzejmie prosimy o informacje czy moduł CAM, który klient dostał od dostawcy telewizji jest kompatybilny z telewizorem KD-49XE9005. Tych informacji może udzielić dostawca telewizji albo producent modułu CAM. Jeżeli dany moduł jest kompatybilny z TV, prosimy o przywrócenie ustawień fabrycznych telewizora. Ustawienia fabryczne w danym urządzeniu można przywrócić stosując się do instrukcji z poniższego linku:
https://www.sony.pl/electronics/support/articles/00122829
Jeżeli powyższe korki nie pomogą, proszę skontaktować się z infolinią Sony w celu zorganizowania naprawy odbiornika.
---
Pozdrawiam,
Agnieszka_J
Witam,no faktycznie obraz wraca ale przypominam,że we wcześniejszym moim modelu tj kdl-ex500,z 2010r nie było żadnych problemów.Brak słów.Dzięki i pozdrawiam
Witam, zgadzam sie w 100%
Witam ,u mnie przez ok 1,5 miesiąca od czasu zakupu też zdażało się to żadko.