anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Problem z modułem Wi-Fi w KD-65XG8596

ROZWIĄZANE
profile.country.PL.title
Walker19800
Poszukiwacz

Problem z modułem Wi-Fi w KD-65XG8596

Witam wszystkich serdecznie. Od niespełna dwóch tygodni jestem posiadaczem tegoż modelu i do dziś wszystko śmigało jak trzeba. Dziś tv załączył się z wyłączonym modułem wewnętrznym Wi-Fi i nie reaguje na ponowne załączenie w ustawieniach a co za tym idzie nie wyszukuje żadnej sieci. 

Doradźcie coś proszę bo jeszcze się nim nie nacieszyłem a całą zabawę miałem z aplikacji.

Wojtek

1 ZAAKCEPTOWANE ROZWIĄZANIE

Zaakceptowane rozwiązania
profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Na początek zrób miękki reset za pomocą pilota, jak nie pomoże to zrób twardy reset. Więcej znajdziesz tutaj:

https://helpguide.sony.net/tv/gaep2/v1/pl/08-01_03.html?hl=reset

 

Pozdrawiam

Wyświetl rozwiązanie w oryginalnym poście

4 ODPOW. 4
profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Na początek zrób miękki reset za pomocą pilota, jak nie pomoże to zrób twardy reset. Więcej znajdziesz tutaj:

https://helpguide.sony.net/tv/gaep2/v1/pl/08-01_03.html?hl=reset

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
Walker19800
Poszukiwacz

Dziękuję, tak zrobię. Rozumiem, że wszystkie ustawienia się zresetują (przynajmniej przy twardym) , a dałem się namówić za dodatkową opłatą na optymalizację ustawień obrazu w sklepie, więc jak myślicie odczuję różnicę w jakości czy to raczej chwyt marketingowy sklepów?

profile.country.PL.title
Walker19800
Poszukiwacz

Miękki reset pomógł i wszystko wróciło do normy łącznie z kontem. Bardzo Koledze dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam

Wojtek

profile.country.PL.title
Arttechserwis
Poszukiwacz

u mnie reset pomógł na tydzień, teraz wyłącza mi się co 2 dni. Porażka