Podziel się wrażeniami!
Witam wszystkich serdecznie. Od niespełna dwóch tygodni jestem posiadaczem tegoż modelu i do dziś wszystko śmigało jak trzeba. Dziś tv załączył się z wyłączonym modułem wewnętrznym Wi-Fi i nie reaguje na ponowne załączenie w ustawieniach a co za tym idzie nie wyszukuje żadnej sieci.
Doradźcie coś proszę bo jeszcze się nim nie nacieszyłem a całą zabawę miałem z aplikacji.
Wojtek
Rozwiązane! Idź do rozwiązania.
Witam,
Na początek zrób miękki reset za pomocą pilota, jak nie pomoże to zrób twardy reset. Więcej znajdziesz tutaj:
https://helpguide.sony.net/tv/gaep2/v1/pl/08-01_03.html?hl=reset
Pozdrawiam
Witam,
Na początek zrób miękki reset za pomocą pilota, jak nie pomoże to zrób twardy reset. Więcej znajdziesz tutaj:
https://helpguide.sony.net/tv/gaep2/v1/pl/08-01_03.html?hl=reset
Pozdrawiam
Dziękuję, tak zrobię. Rozumiem, że wszystkie ustawienia się zresetują (przynajmniej przy twardym) , a dałem się namówić za dodatkową opłatą na optymalizację ustawień obrazu w sklepie, więc jak myślicie odczuję różnicę w jakości czy to raczej chwyt marketingowy sklepów?
Miękki reset pomógł i wszystko wróciło do normy łącznie z kontem. Bardzo Koledze dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam
Wojtek
u mnie reset pomógł na tydzień, teraz wyłącza mi się co 2 dni. Porażka