Podziel się wrażeniami!
Witam
Jestem kolejną osobą u której występuje problem z łącznością wifi w telewizorze. Od kilku dni posiadam nowy KDL-50W805C. Pierwsze uruchomienie, konfiguracja i aktualizacja przebiegły bez problemu. Telewizor wykrył mojego liveboxa znajdującego się 6 metrów za ścianą. Na liveboxie nie ma ustawionych żadnych zabezpieczeń poza WPS. Livebox pracuje na 6 kanale a poziom sygnału na TV wskazywał 2-3 kreski z 4. Przez kilkanaście godzin nie było żadnych problemów z wifi. W pewnym momencie w trakcie oglądania materiału z VOD przerwało połączenie. Ręcznie próbowałem nawiązać połączenie i po restarcie TV w końcu się udało. Na drugi dzień problem znów się pojawił kilkakrotnie. Do liveboxa podłączyłem inny router Cisco jako AP na kanale 4. TV odlalazł drugi router i nawiązał z nim połączenie. Przez pewien czas wszystko działało, ale po pewnym czasie znów przerywało połączenie. Na liście dostęnych sieci widniał już tylko Cisco i mimo, że był widoczny z poziomem sygnału na 3 kreski to TV wielokrotnie nie mógł nawiązać z nim połączenia. Laptop, tablet czy telefon leżąć przy TV bez problemu wykrywają sieci i połączenia działają stabilnie. Ewidentnie jest to problem z telewizorem Sony.
Pytanie do supportu Sony i osób którym udało się rozwiązać ten problem jak temu zaradzić. Tak działający TV jest praktycznie bezużyteczny. 90% oglądanego przez nas materiału pochodzi z serwisów VOD i YouTube. Obecnie na TV nie da się nic obejrzeć bo co chwilę zrywał połączenie z wifi a ponowna próba nawiązania zajmuje czasem kilkanaście minut.
Moj Sony Bravia też czasem gubił sygnał WiFi ( 7m do routera), po zastosowaniu transmiterów sieciowych i połączeniu tv kablem problem internetu w tv nie istnieje. Polecam transmitery Fritz 1000e (299 pln w Komputroniku)
Witam.
Ten sam model tv i podobny problem.
Musiałem kilka razy po "utraceniu" sygnału wracać do ustawień poczatkowych telewizora.
Sygnał wraca na czas nieokreślony, chociaż teraz po ostatnich aktualizacjach się utrzymuje.
Masz najnowszą aktualizacje (chyba z 7.11)?
Pozdrawiam.
Witam,
Widać, że problemy z połączeniem WiFi występuje na różnych modelach. Warto jest skorzystać z jakieś aplikacji na smartfona do analizy sieci np. WIFI Analyzer i sprawdzić które kanały są najmniej obciążone.
Na chwilę chyba nie ma złotego środka na zrywane połączenie i chyba najlepszym rozwiązaniem jest połączenie TV po kablu.
Pozdrawiam
Albo Sony jeszcze nie dopracowało sterowników do modułu wifi, albo zastosowali wyjątkowo kiepski moduł i już nic z tym się nie zrobi.
Wczoraj odłączyłem AP Cisco i pozostawiłem samego liveboxa. Telewizor o dziwo znalazł sieć i nawiązał połączenie. Cały wieczór działał stabilnie, mimo iż poziom sygnał wskazuje 2 kreski. Zobaczymy jak długo tak podziała.
Wifi Analizer z komórki widzi tylko moją sieć przy TV a jej poziom wynosi -70 - -60dB.
TV ma aktualny software.