Podziel się wrażeniami!
Pisałam wcześniej o konieczności odłączania TV od sieci aby zareagował na pilota. Wczoraj wykonałam reset do ustawień fabrycznych. Wymieniłam baterie w pilocie. Po kilku godzinach chciałam włączyć TV i niestety musiałam odłączyć go od sieci aby włączyć ponieważ nie reagował na pilota, zareagował na przycisk w tyle odbiornika. Dzisiaj rano sprawdziłam i wszystko było bez problemu . Po 2 godzinach od wyłączenia sprawdziłam ponownie i zero reakcji na pilota. Nie sprawdziłam reakcji na włączenie przyciskiem z tyłu odbiornika. Wyłączyłam z sieci. Po włączeniu zareagował na pilota. Ukazują się kolorowe kulki i napis ANDROID. Zrobiłam co należy a nadal mam problem. Dlaczego? Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu ponieważ delikatnie mówiąc jest denerwujący
Dziękujemy za zapytanie. Czy konsultowała Pani problem z serwisem bądź naszym działem technicznym? Jest to nieprawidłowośc z którą powinni sie zapoznać. Za pomocą pniższego linki sugerujemy skontaktować się z naszym zespołem pomocy technicznej
http://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email
Pozdrawiamy, zespół Sony
Wczoraj i przed chwilą dzisiaj wysłałam wiadomość po wskazany link. Do tej pory nie otrzymałam na podany adres mailowy informacji że moje zgloszenie dotarło. Po wysłaniu wiadomości i potwierdzeniu że nie znalazłam w sugerowanych odpowiedziach pomocy zostaję przekierowana na stronę Sony w języku angielskim. Jeżeli dobrze pamiętam to powinnam otrzymać informację pod jakim numerem jest zarejestrowane moje zgloszenie.