anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Problem z Youtube - Sony KD-65XG8596

profile.country.PL.title
Zyzy77
Nowicjusz

Problem z Youtube - Sony KD-65XG8596

Witam, od ponad 2 tygodni użytkuję telewizor Sony KD-65XG8596 i już dwa razy miałem problem z aplikacją Youtube. Po włączeniu aplikacji pojawiają się miniaturki filmów, każdy wybrany film uruchamia się, ale słychać dźwięk filmu przez ułamek sekundy i obraz stoi "zamrożony", czas filmu też stoi w miejscu. Po przewinięciu filmu dalej ponownie uruchamia się w wybranym momencie, ale ponownie słychać dźwięk filmu przez ułamek sekundy i obraz stoi. Restart aplikacji Youtube nie pomaga, dopiero przywrócenie do ustawień fabrycznych rozwiązuje problem na jakiś czas, ale jest to uciążliwe resetować telewizor co kilka dni. 

13 ODPOW. 13
profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

@Giena24 skierowałem Twój problem do supportu - oto odpowiedź:


Telewizory KD-65XF9005 nie wspierają HDMI2.1. Każdy element powinien się wzajemnie wspierać. W związku z tym telewizor, dekoder, kabel i kontent powinny być kompatybilne. Zalecam oprócz zmiany kabla na HDMI2.0, zsynchronizowanie A/V: HOME - [Ustawienia] — [Dźwięk] — [Synchronizacja A/V] - Włączony oraz upewnienie się, że telewizor posiada najnowszą wersję oprogramowania PKG6.6575.


Pozdrawiam

profile.country.PL.title
Giena24
Poszukiwacz

To nie jest mój model tv w odpowiedzi od supportu. Ja mam KD-65XG8596

Dziś już kolejne zacięcie z youtube. Brak sił.

1. Nie można odinstalować tego ustrojstwa, można tylko odinstalować aktualizacje. Czyszczenie pamięci podręcznej youtube nic nie daje.

2. Aktualizacja do wersji v6.3632 z pendrive nie wchodzi. - TV wyświetla, że oprogramowanie jest aktualne i nie uruchamia nic z pena.

 

Pomóżcie mi, może dajcie nr do serwisanta. W TV jest opcja pomoc zdalna, gdzie generuje się specjalny kod, któy należy przekazać serwisantowi, tylko skąd numer tel?

 

Pozdrawiam i czekam na pomoc.

profile.country.PL.title
stanley50
Użytkownik

To się w głowie nie mieści co ten support wyprawia, oni się zachowują jak roboty zaprogramowane na odpowiadanie w kółko tego samego.

profile.country.PL.title
Barbara_K
Moderator

Cześć, pozostaje kontakt z zespołem pomocy technicznej, w celu rozwiązania sprawy indywidualnie. Telefonicznie (+48 223060694) lub poprzez formularz na stronie: https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email?cat=electronics?cat=televisions-projectors&cpin...