anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

problemy z KD 65XG8596, czy aktualiacja v.6.6555 nie dotyczy tego modelu?

profile.country.PL.title
tomekXG
Poszukiwacz

problemy z KD 65XG8596, czy aktualiacja v.6.6555 nie dotyczy tego modelu?

Czy ostatnia aktualizacja (v6.6555) nie dotyczy KD-65XG8596? Nie widzę go na liście, nie wiem dlaczego.

Pytam bo nagle pojawiły się ogromne problemy z zawieszaniem się telewizora. Nawet nie chce się włączać a jak w końcu ruszy to z restartem, przestaje odtwarzać telewizję naziemną oraz przestaje widzieć dekoder sat. Jedyne co wtedy działa to Netflix czy inne aplikacje internetowe. Myślałem że może ta aktualizacja coś pomoże to znowu niby nie do tego modelu. Aktualnie mam v6.3598.

Ma ktoś takie problemy? Możecie coś doradzić?

4 ODPOW. 4
profile.country.PL.title
Ekspert_Sony
Community Team

Witam,

 

pełna lista modeli, które objęte są daną aktualizacją znajduje się na naszej stronie internetowej: https://www.sony.pl/electronics/support/downloads/00016668 

Nie każda aktualizacja obejmuje wszystkie modele.

Czy próbowałeś przeprowadzić miękki reset swojego TV (przyciśnij przycisk Power przez 5 sek na pilocie), gdy opisany problem występuje?

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
tomekXG
Poszukiwacz

Czy miękki czy twardy reset - bez różnicy pomagało tylko na chwilę.

Jedyne co jak na razie - odpukać - pomogło to wyłączenie Hbb tv, zgodnie z radami forumowiczów.

Nie sądziłem jedynie, że funkcja telewizji interaktywnej może tak totalnie rozwalić cały telewizor.

profile.country.PL.title
edkozio
Użytkownik

Trochę dziwi mnie brak oficjalnej reakcji firmy SONY bo wydaję się że wyłączną winę ponosi uruchomiony przez TVPPIS przekaz aplikacji HbbTV na kanale nazwanym Telewizja Naziemna ,właśnie z chwilą uruchomienia tego kanału pojawiły  się problemy z prawidłowym funkcjonowaniem odbiorników marki SONY.

profile.country.PL.title
bujal1988
Poszukiwacz

Zastanawia mnie fakt dlaczego aktualizacja do wersji 6.6555 nie jest wspierana dla modelu 55XG8596 tylko do wersji v6.3632? Aktualnie mam wersję v6.4758.0610 i sam nie wiem czy tak zostawić czy pobrać plik z supportu wydany 15 lipca i spróbować zainstalować?