Podziel się wrażeniami!
Posiadam Sony 65AG9 + soundbar Samsung HW-Q90R.
Przy tej konfiguracji podczas oglądania Netflixa z Atmosem występuje problem który nazwę "załączaniem się Dolby Atmos". Mianowicie na Netflixie wyświetla się "dolby vision/ atmos", na grajbelce również wraz z rozpoczęciem odtwarzania wyświetla się Dolby Atmos. Wszystko pięknie oprócz tego, że co jakiś czas dźwięk tak jakby zaskakuje i znowu na belce wyświetla się DA.. Dość randomowo sytuacja powtarza się co jakiś czas rzadziej lub częściej bądź wcale- jednak notorycznie. Na różnych forach próbuję znaleźć przyczynę gdyż ten problem występuje nie tylko u mnie, ale jak do tej pory brak rozwiązania i wszyscy drapią się po głowach.
Zdaje się, że wykluczyłem winę samsunga ponieważ zabrałem belkę do znajomego który jest w posiadaniu LG C9 i po podłączeniu i testowaniu przez noc podobny, ani żaden inny problem nie występował. Jestem prawie pewien że to kwestia telewizora. AG9 po najnowszej aktualizacji.
Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem?
Z góry dzięki za pomoc/ sugestie..
Witam,
aby przesyłać sygnał audio zwrotnie kablem HDMI, zarówno TV, jak i soundbar muszą mieć eARC. Telewizor Sony 65AG9 posiada takie wejście. Upewnij się, że Twój soundbar również. Ponadto, aby prawidłowo obsłużyć eARC, kabel musi mieć certyfikat HDMI 2.1.
Pozdrawiam