anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Przerywanie Dolby Atmos Netflix Sony AG9 + Samsung HW-Q90R

profile.country.PL.title
customek
Poszukiwacz

Przerywanie Dolby Atmos Netflix Sony AG9 + Samsung HW-Q90R

Posiadam Sony 65AG9 + soundbar Samsung HW-Q90R.

Przy tej konfiguracji podczas oglądania Netflixa z Atmosem występuje problem który nazwę "załączaniem się Dolby Atmos". Mianowicie na Netflixie wyświetla się "dolby vision/ atmos", na grajbelce również wraz z rozpoczęciem odtwarzania wyświetla się Dolby Atmos. Wszystko pięknie oprócz tego, że co jakiś czas dźwięk tak jakby zaskakuje i znowu na belce wyświetla się DA.. Dość randomowo sytuacja powtarza się co jakiś czas rzadziej lub częściej bądź wcale- jednak notorycznie. Na różnych forach próbuję znaleźć przyczynę gdyż ten problem występuje nie tylko u mnie, ale jak do tej pory brak rozwiązania i wszyscy drapią się po głowach.
Zdaje się, że wykluczyłem winę samsunga ponieważ zabrałem belkę do znajomego który jest w posiadaniu LG C9 i po podłączeniu i testowaniu przez noc podobny, ani żaden inny problem nie występował. Jestem prawie pewien że to kwestia telewizora. AG9  po najnowszej aktualizacji.

 

Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem?
Z góry dzięki za pomoc/ sugestie..

2 ODPOW. 2
profile.country.PL.title
Ekspert_Sony
Community Team

Witam,

 

aby przesyłać sygnał audio zwrotnie kablem HDMI, zarówno TV, jak i soundbar muszą mieć eARC. Telewizor Sony 65AG9 posiada takie wejście. Upewnij się, że Twój soundbar również. Ponadto, aby prawidłowo obsłużyć eARC, kabel musi mieć certyfikat HDMI 2.1.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
customek
Poszukiwacz

Witam,

Posiadam kabel HDMI 2.1 oras soundbar obsługuje eARC

--

Pozdrawiam/Best regards,

Tomasz Czyszczoń