Podziel się wrażeniami!
Zakładałem już wcześniej posta na ten temat, niestety Sony dalej zlewa ten temat, według nich to że robale są pod matrycą to nie jest wada. Człowiek kupuje telewizor za 7 tys PLN i nie może liczyć na pomoc w sprawach, które tak naprawdę od niego nie zależą. Rozumiem, że porysowanie telewizora to już wina klienta, ale nie mamy przecież wpływu na to czy jakiś owad nie wejdzie pod matrycę naszego TV. Jak skończy się gwarancja to mają klienta w czterech literach. WSTYD SONY! WSTYD!
Mam dwa TV od Sony(niestety) - XE9005 i XD9305, w obu mam po dwa robaki.
Oto przykłady:
Zastanów się człowieku dwa razy czy chcesz od nich TV.
Sony już raz wymieniło mi TV ze względu na robale, ale za drugim razem mnie zlano.
Wniosek: Wybierz cokolwiek tylko nie Sony.
Ja również, nigdy więcej nie kupię tego syfu, nowy telewizor i robaczki, nie wiadomo skąd.
@Arkadiusz Tak jak Ci pisałem pod innym wątkiem… Robale pod matrycą to ten sam problem co plamy na ekranie. SONY ma tego świadomość. Ja proponuję odstąpienie od umowy na zasadach rękojmi. Możesz potrzebować pomocy prawnika.
Wraz z zakupem tv sony niech dorzuca do tego kurs czyszczenia tv dla użytkowników. Taki pakiet obowiązkowy.