- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Reklamacja sony kd55x8005c
Zgłosiłem wade sony kd55x8005c jasne pixele na matrycy i smuga na srdku ekranu.Czytając różne fora spodziewałem sie problemów a tu reakcja serwisu Sony była naprawde profesjonalna .Po korespondencji mailowej firma przyznała mi nowy tv na wymiane model kd55xd8005 jestem bardzo zadowolny z tego tv.Z nowym tv przyjechał miły pan serwisant z firmy Mik z Radomia pomógł nowy sprzęt zamontowac. BRAWO SONY PEŁNY PROFESJONALIZM WSPANIAŁE TRAKTOWANIE KLIENTA POLECAM i zamierzam nabyć aparat dsc hx60 bo to SONY .POZDRAWIAM
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam. No to uważaj się za szczęśliwca, bo ja gdy wysłałem telewizor do serwisu na reklamacji to zostałem potraktowany jak namolny petent. Żadnego serwisanta nie przysłali. Twierdzili że u nich wszystko działa OK i że coś tam sobie wymyślam. Nie było mowy o tym, żeby właśnie przyjechał do mnie serwisant i sprawdził kwestionowane funkcjonalności na moim sprzęcie, tak że - totalna olewka klienta!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To gratuluje. Mnie zbyli na dzien dobry w sprawie cloudingu. Trafil ci sie serwisant, ktory chyba ostatni dzien w pracy byl😊 bo do profesjonalozmu tej marki to wieleeeee brakuje i pozostawia do życzania. Pozdrawiam
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
nim śladów użytkowania i był w oryginalnym opakowaniu.Usterke pixele i
smuga na srodku ekranu widzieli przez foto drogą meilową nie było
serwisanta przy stwierdzeniu zasadnośći reklamacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Subskrybuj źródło RSS
- Wyróżnij
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
SZCZĘŚCIARZ !!!
U mnie na ekranie pojawiły się dziwne plamy coś na kształt siniaków. Zgłosiłem reklamację w SONY, kazali mi przysłać foto, przysłałem. Przyjechał serwisant, zrobił zdjęcia, zabrał TV powiedział że to jest do naprawienia.
Po 2 dniach dostałem info o odmowie naprawy, bo ekran zabrudzony !!!
Zadzwoniłem do serwisu do Radomia, a przemiły pan powiedział, że ten typ tak ma, widocznie telewizor był używany w "zbytnio zakurzonym miejscu" i kurz dostał się pomiędzy matrycę i wierzchnią warstwę ochronną i to nie jest od naprawy. Na moje pytanie jak to jest możliwe, że po roku ekran zabrudził się OD ŚRODKA, pan wyjaśnił że ekrany nie są szczelne. Zapytałem go w takim razie gdzie mam trzymać TV, żeby się to nie powiększało (bo się powiększa), czy w warunkach sterylnych czy co, on odpowiedział mi że widocznie mieszkam przy drodze, albo przy kopalnii i jest duże zakurzenie. Na do widzenia jak zapytałem serwis ile biorą za czyszczenie, zaśpiewali 350zł.
SONY TO PORAŻKA, przynajmniej serwis. Będę pisał do głównego sony w Polsce.