Podziel się wrażeniami!
Cześć i czołem!
Problem w moim tv 43xf8505 jest taki, że wyłącza się samoczynnie podczas oglądania tv naziemnej, netflixa, hbo go, youtube, grania na ps4pro. Wyłącza się nagle. Nie raz po kilku minutach, nie raz po godzinach. Nawet do 40 razy na dobę. Wygląda to tak, że obraz znika, ekran czarny, pilotem nie włączę, bo jakby brak zasilania. Wyłączam więc wtyczkę zasilania z prądu, niejednokrotnie do kilku razy zanim zaskoczy i zechce się uruchomić. Potem napis Sony i „ładowanie” andrioda. Oczywiście problem za chwile znowu się pojawia. Nie pomaga reset, ustawienia fabryczne, aktualizacja, wymiana zasilacza, wszelkiego okablowania, zmiany gniazdka zasilania. W innym pokoju tv Phillips działa bez zarzutu.
Lokalny serwis (Słupsk) wziął tv na tydzień na sprawdzenie. Wg ich tv działa bez zarzutu. Twierdzą, że nie są w stanie stwierdzić usterki zatem nie mogą podjąć naprawy. Problem widzę, że jest powszechny, więc doskonale wiedzą o co chodzi. Tylko taki „serwis” jest dla nich oszczędni bo nie robią nic!
Tłumacze serwisantowi na miejscu, że wygląda to tak, jakby odłączył pan w trakcie oglądania wtyczkę zasilania i nie mógł uruchomić tv pilotem. Że trzeba ponownie włączyć zasilanie, aby uruchomić tv. Nawet kilka razy nim zaskoczy właściwie.
Gdybym wygrał te 4 tys które wydałem na ten bubel w dniu premiery, to wróciłbym do Sony Centre w Gdyni i rzucił tym tv na posadzkę w sklepie. Tyle nerwów co ten sprzęcik pochłania, to głowa mała.
Czy Wy również walczycie z podobnym problemem, czy znaleźliście rozwiązanie likwidujące problem?
Witam,
@mlody.nysa oto odpowiedź supportu:
Niech klient upewni się, czy ma zainstalowaną najnowszą aktualizację z naszej strony.
https://www.sony.pl/electronics/support/lcd-tvs-android-xf85xx_x85xxf_xf87xx-series/kd-43xf8505/down...
Problem wspomniany przez klienta może też powodować z patki napięcia w instalacji elektrycznej klienta i dobrzy by było, aby klient też to sprawdził, bo problem nie wystąpił w autoryzowanym serwisie.
Pozdrawiam
Aktualizacja została zrobiona ponad 30 dni temu. Kompletnie nic nie zmieniła.
telewizor został sprawdzony u znajomych w mieszkaniu - efekt jest taki sam. Telewizor jest ewidentnie uszkodzony. Proszę o pilną interwencje, bo ponad 8 miesięcy codziennie walcze z tym pudłem, opłacam internetowe platformy video, z których nie mogę korzystać, bo telewizor stale gaśnie!!! Czy oglądam tv naziemną, czy gram ps4 czy internet, ten „cud inżynierii” zdycha!!! Poprzedni egzemplarz działał bez zarzutu ponad rok. Z tym dziadostwem walczę od pierwszego dnia dostarczenia z serwisu.
telewizor jest na gwarancji, więc proszę o bezpłatne wsparcie serwisu.
Witam,
Skonsultowałem ponownie temat z supportem - oto odpowiedź:
W tej sytuacji zalecam jednak ponownie kontakt z placówką serwisową. Najlepiej, zęby klient także przekazał im dany materiał filmowy.
W razie dalszych problemów pisz.
Pizdrawiam