Podziel się wrażeniami!
Witam,
Tv zakupiony 08.2017, podłączony do kablówki Vectra poprzez CI+ 1.3. Wszystko działało ok.
Następnie przyszedł remont mieszkania generalny i telewizor wylądował na 2 lata zafoliowany w bezpiecznym miejscu. Tydzień temu zawisł na ścianie i w tym momencie koniec oglądania kablówki.
Po włączeniu żaden program nie był dekodowany. Postanowiłem wyszukać programy od nowa. Wyszukiwanie powiodło się. Włożyłem moduł ci+ a ten z kolei zaczął się włączać i wyłączać samoczynnie z kodem błędu 3.
Telefon do vectry i przyszedł serwisant. Został wymieniony moduł ci+ na nowy również w wersji 1.3. Nowy moduł już nie restartuje się lecz autoryzacja nie udaje się. Kod błędu 16.
Wykonałem:
-czyszczenie pamięci podręcznej,
-reset fabryczny,
-update tv do wersij 5.457
Wszystko powyżej nie przyniosło efektów.
Jakieś pomysły społeczności ?
Czy kontaktowałeś się już w tej sprawie z naszym działem wsparcia technicznego? Możesz zgłosić ten problem za pomocą formularza https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email?cat=electronics lub telefonicznie pod numerem: +48 223060694.
Tak, kontaktowałem się.
Wysłałem poprzez email zdjęcia z menu telewizora (wersje softów itp po włożeniu modułu CAM)
Numer sprawy: 22712343
Witam,
A czy ktoś kto korzysta z modułu CI+ może sprawdzić jak wygląda sprawa HOST ID u niego ?
Obawiam się że tu jest jakiś problem - u mnie same zera.
Witaj , u mnie nie ma zer tylko losowe cyfry
Czy ktoś tutaj jest w stanie powiedzieć coś więcej o HOST ID ? Czy da się je zresetować/ustawić?