anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

SONY 55XF8505. Ciemne prześwity,clouding i hałas obudowy.

profile.country.PL.title
Pablo.92
Poszukiwacz

SONY 55XF8505. Ciemne prześwity,clouding i hałas obudowy.

IMG_20190819_205256 wzory.jpgWitam wszystkich forumowiczów,jestem nowy na tej stronie,a założyłem ją z powodu kilku problemów z jakimi borykam się z moim tv SONY 55"XF8505,a mianowicie w telewizorze występują dziwne ciemne prześwity na tle koloru,najbardziej widoczne jest to na kolorze niebieskim(np. w menu PS4),następnym problemem jest clouding,który występuje na ekranie i moim zdaniem postępuje,następnym problemem jest "strzelająca" obudowa telewizora,która oddaje odgłosy,te dziwne "trzaski" podczas pracy jak i po wyłączeniu, Zamówiłem serwisanta,który stwierdził,ze to jest normalne i nie mam co go oddawac,bo będę miesiąc bez telewizora,a i tak nic mi nie naprawią,nie wiem jak mam się ubiegać o naprawe tego telewizora,bo telewizor jest ewidentnie wadliwy,powiem szczerze,że jestem posiadaczem sprzętu sony od zawsze,poprzedni mój telewizor był to model kdl 48w605b i nie występowało nic takiego. Nawet manta za 800zł mojej babci nie ma takich wad,prosze o pomoc,bo jestem sfrustrowany tą sytuacją i bardzo znięchęciła mnie ona do tej firmy. Mam nadzieję,że znajde tu pomoc,poniżej załączam zdjęcia usterek i pozdrawiam.IMG_20190819_204722.jpgIMG_20190819_205256.jpgIMG_20190819_212018_1.jpgIMG_20190819_211218.jpg20190819_211832.jpg

8 ODPOW. 8
profile.country.PL.title
Agnieszka_J
Moderator

@Pablo.92 Witaj na forum, wyślę zapytanie w Twojej sprawie do Supportu, a tymczasem mam nadzieję, że ktoś z użytkowników podzieli sie wkrótce swoimi doświadczeniami lub posłuży radą.

Rozumiem, że kontaktowałeś sie już z działem wsparcia Sony - na wszelki wypadek podaję namiary:

tel. +48 223060694
https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email
Pozdrawiam, Agnieszka_J
 

profile.country.PL.title
lasus33
Użytkownik

  • Cześć właśnie mam to samo i zastanawiam się kto sprawdza te tv przed wypuszczeniem na sklepy

20190918_215431.jpg

?

profile.country.PL.title
lasus33
Użytkownik

Dla porównania matrysa samsunga z drugiego pokoju.

20190919_105246.jpg

profile.country.PL.title
Pablo.92
Poszukiwacz

Uzyskała Pani odpowiedż na moje zapytanie?? Bo od wczoraj jest cisza w mojej sprawie,pisałem również wiadomość prywatną. Proszę o adres email bezpośrednio do serwisu,mam nadzieje,że tam uzyskam jakąś pomoc. 

 

profile.country.PL.title
mikulski.d
Użytkownik

W moim 55xf8505 również słychać strzaski z obudowy. Wydaje mi się że się po prostu nagrzewa i rozszerza się materiał.

profile.country.PL.title
Barbara_K
Moderator

Cześć, 

 

Czy serwisant o którym wspominasz w pierwszym poście to technik z autoryzowanego centrum serwisowego? 

Czy usterka występuje po przeprowadzeniu ustawień fabrycznych (w domyślnych ustawianiach)? Jeśli problem będzie występował nadal to zachęcam do zorganizowania weryfikacji serwisowej, gdzie odbiornik zostanie sprawdzony "na żywo" przez techników z autoryzowanej placówki serwisowej. Aby dokonać rejestracji proszę o wypełnienie poniższego formularza:

 

https://services.sony.pl/supportmvc/pl/Repair/BookRepairForm

 

Pozdrawiam, 

Barbara_K

 

profile.country.PL.title
Tomunio8
Poszukiwacz

Mam nowy Sony 55XG8505 dokładnie to samo, te same trzaski, miesiąc od nowości  byla  cisza teraz zaczął strzelac, odkręciłem cala obudowę i nadal strzela to cos z matrycami jest nie tak. Wcześniej mialem 55XF8505 i tak samo strzelał, udalo mi sie wymienic na gwarancji ale co z tego skoro z nowym jest to samo. Zdecydowanie odradzam telewizory Sony

profile.country.PL.title
krys198666
Użytkownik

Witaj.

Zanim zaczniesz toczyć batalie z Sony przeczytaj dokładnie regulamin gwarancji. Kiedy stwierdzą usterkę w twoim telewizorze nie zostanie on wymieniony na telewizor nowy a spełniający warunki nowego a w zasadzie warunek czyli będzie to nowa gwarancja producenta. Teraz Sony odeśle Ciebie do specyfikacji telewizora w której znajdziesz pewnie taką informacje, że twoja matryca to led edge czyli podświetlenie krawędziowe więc przebarwienia są normalne... itd. Co ja polecam zrobić to złożyć reklamacje z tytułu rękojmi do sklepu i czekać. W ramach rękojmi powinni wymienić telewizor na nowy naprawić twój lub oddać pieniądze lub zwrócić produkt i część pieniędzy masz kilka opcji każdą z nich możesz zaakceptować lub nie. Celem twoim i sprzedawcy powinno być dojście do nie krzywdzącego żadnej ze stron kompromisu. Nie licz, że ktoś z Sony pomorze oni jedynie dbają o swoje interesy! Ja mam podobny problem atakuje już izbę handlową moją sprawą zajmuje się też rzecznik konsumenta więc zobaczymy co z tego będzie.