anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Sony 65XE9005 dziwne mruganie

profile.country.PL.title
krstach60
Poszukiwacz

Sony 65XE9005 dziwne mruganie

Witam.

Niedawno zakupiłem w/w TV i od początku zauważyłem dziwną rzecz.

Od czasu do czasu dolna część ekranu tv tak jakby delikatnie mrugneła.

Nie jest to całkowite ściemnienie, ale delikatne przyciemnienie.

Dzieje się to w tym samym miejscu.

Częstotliwość tego jest różna, czasem co 15 min, czasem co 2h.

Nieważny jaki sygnał puszczony (1080p czy też 4K)

 

Wygląda to mniej/więcej jak na tym filmiku

https://www.youtube.com/watch?v=xox5E_29rtM

 

Wszystkie dodatkowe funkcje w TV wł/wył bez skutku (czujnik światła, lokalne przyciemnianie)

Sygnał puszczany przez amplituner Yamaha V679, jednakże jak puszcze sygnał bezspośrednio do TV - to samo. Kable HDMI - przetestowane i zmieniane, bez skutku.

 

TV kupiony 25.10 byłem w sklepie w którym zakupiłem i oczywiście zdziwienie że coś jest nie tak. Stwierdzili że mam przyjechać z TV i oni będą testować. 

Powiedziałem że już pędzę i lecę bo 65" to na plecy moge wrzucić i im zanieść.

Specjalnie znajomego prosiłem aby TV mi  przywiózł do domu ze względu na gabaryty.

 

Nie wiem czy to kwestia oprogramowania TV czy jakaś wada fabryczna. Sklep niechętny na podmiane, a wysyłanie nowego sprzętu na gwarancje, no mija się z celem.

Wcześniej posiadałem tylko TV Sony i żadnych problemów nie miałem

KDL 32-L4000

KDL 42EX440

KDL 55W755C

 

Proszę o pomoc czy ktoś miał podobny problem.

 

Pozdrawiam

2 ODPOW. 2
profile.country.PL.title
djrychu
Expert

Witam,

 

Najlepiej skontaktuj się z supportem Sony:

http://services.sony.pl/supportmvc/pl/Contact/Email?cpint=spt-footer_contact

Poza tym serwis często przyjeżdza o klienta do domu.

 

Pozdrawiam

profile.country.PL.title
krstach60
Poszukiwacz

Chciałem nadmienić że TV kupiony w Holandii.

Media Markt od początku wypierał się przyjęcia/wymiany towaru.

Support sony zdziowiony zachowaniem sklepu, zrobili zgłoszenie do serwisu.

Następnego dnia Pan z serwisu zadzwonił i poprosił tylko o przesłanie filmiku tego mrugnięcia (a udało mi się to nawet uchwycić).

Po obejrzeniu materiału stwierdził wymianę TV na nowy. W środę ma przyjść. Również był zdziowiony zachowaniem media marktu(pokazałem im dokładnie ten sam film co serwisantowi).

 

Także w środę liczę na dotarcie TV.